زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ -

علی مطهری دعوت به مناظره شد!!!

چندی پیش علی مطهری درنامه ایی خطاب به حضرت آیت الله یزدی نوشته بود ؛ یک تز؛ یک فکر و یک اندیشه و نگاه جدیدی را مطرح نمود که سبب بحث های فراوانی در فضاهای مجازی و سایتها گردید.

به گزارش سرای نور؛ در همین راستا به دعوت حجت الاسلام والمسلمین یوسف زارع  گروه خبری نورخبر به  محضرشان شرفیاب شدند . تا علت دعوت ایشان از علی مطهری به مناظره را جویا شوند . فلذا این دیدار در فضایی صمیمانه برگزار گردید که شما در ذیل متن این دعوت را ملاحظه می نمایید.

در مقدمه به اختصار رزمه ای ازعملکرد حاج یوسف زارع منعکس می گردد :

بیست و سه سال تدریس در مخابرات مشهد در جمع مهندسین .

استاد دانشگاه ؛ نویسنده ؛ مشاور خانواده و پژوهشگر

مدرس دانشگاه های آزاد ؛ پزشکی ؛  پیراپزشکی  ؛ مهندسی ؛ ادبیات و سماء

ضمنا در سپاه پاسدران و نیروی انتظامی سابقه تدریس نیز دارد.

نکته جالبتر این است که  هرساله  از سوی دانشجویان بیشترین امتیاز ارزشیابی یعنی نمره حداقل ۹۵  را کسب نموده است.

کتاب تابش پیامبر در اروپا  که مستند از دیدگاه مستشرقین غربی نگارش یافته است را به چاپ رسانیده  و کتب تابش قرآن مجید در اروپا ؛ تابش امام خمینی ( ره ) در اروپا و تابش امام حسین در اروپا در شرف چاپ می باشند .

حجت السلام و المسلمین یوسف زارع:

علی مطهری درنامه ی خود یک تز ؛ یک فکر و یک اندیشه را در جامعه  ارائه داده است ، اینجانب با توجه به سوابقی که دارم ( مدرس دانشگاه ؛ نویسنده در بحث مستشرقین و… ) و به عنوان یک کارشناس مذهبی و کسی که سالها در دانشگاهها تدریس می کنم از این بزرگوار با توجه به جایگاه علمی و اندیشه ایی که دارند و تا الان کسی مطرح نکرده است.

بنده می خواهم در حضور اساتید . دانشجویان . حوزویان . طلاب و کارشناسان  از ایشان دعوت به مناظره بنمایم .

کسی که شهامت دارد در حضور فرهیختگان با علی مطهری مناظره کند پس حرف برای گفتن دارد و تقاضا دارم جناب علی مطهری این مطلب را جدی بگیرند . خدا شاهد است که هیچ انگیزه دیگر ؛ اغراض دیگر و برداشتهای دیگر در میان نیست و فقط یک مناظره علمی می باشد تا به یک نتیجه برسیم همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند : فرهیختگان جامعه و خواص جامعه در برابر مسایل اجتماعی بی تفاوت نباشند . و انگیزه این مناظره از دل بیان حضرت آقا برای بنده ایجاد شده است.

فلذا از ایشان در خصوص بند بند نامه و نوشتارشان مطالبی دارم که طرح خواهم کرد که اگر من اشتباه میکنم؛ مرا قانع کنند و اگرتوانستم؛  قلبا ایشان را قانع کنم ؛ به من قول دهند که اشتباه خود را ابراز  نمایند.

مطلبی که در آخر باید عرض کنم بحث عاشورا  بحث جدیست . بحث جهانی است . و این مناظره یقیناٌ سبب می گردد اندیشمندان جامعه حقیقت مطلب را دریابند و قضاوت خواهند کرد . امیدوارم این عزیز ما و سایر عزیزانی که در راه اهل بیت (سلام الله علیه) زحمت می کشند؛  خداوند تاییدشان کند و خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر بگرداند.

بنده امیدوارم تا قبل از عاشورا این مناظره برپا گردد، لیک در صورت نیاز به وقت هم این فرصت را تا ده روز بعد از عاشورا به جناب علی مطهری می دهم تا خود را جهت مناظره آماده سازد. لیک در صورت عدم اعلام آمادگی جهت مناظره و یا سکوت , که قطعاٌ با فرهنگ استاد بزرگ علامه شهید مرتضی مطهری سازگاری ندارد . بازتاب خوبی نخواهد داشت . و پیشنهاد می کنم در صورت برگزاری مسابقه فوتبال محافظ ارزشهای عاشورایی باشند. البته لازم بذکر است من مصداقی،  وارد بحث و مناظره نخواهم شد بلکه هدف من طرح اندیشه و تز ایشان است که در نامه اعلام کرده اند . و امید است در آینده بسیار نزدیک ایشان را در جمع اساتید و علما… در شهرستان نور ملاقات نماییم .

منبع: نورخبر

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو