زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ -

انتظار حضور پرشور عاشقان حسینی در ورزشگاه آزادی را داشتیم

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ از حضور پرشور مردم در ورزشگاه آزادی تشکر کرد.

به گزارش سرای نور؛ غلامرضا بهروان با ابراز تشکر از حضور پرشور عاشقان حسینی در ورزشگاه آزادی گفت: انتظار چنین حضوری را از عاشقان به امام حسین (ع) و علاقه‌مندان به فوتبال داشتم.

وی تاکید کرد: مردم ایران عشق به امام حسین (ع) را با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنند و امروز هم نشان دادند که می توانند با پیراهن مشکی و به یاد امام حسین (ع) در ورزشگاه حضور پیدا کرده و از تیم ملی کشورشان حمایت کنند.

‌ رئیس کمیته برگزاری مسابقات گفت: از ساعات ابتدایی که درب ورزشگاه به روی مردم باز شد هواداران با نظمی خاص و به دور از هیاهو وارد ورزشگاه شده و از همان ابتدا در عزاداری که در ورزشگاه انجام گرفته، حضور پیدا کرده و عاشقانه برای امام حسین (ع) سینه زدند و نشان دادند هر کجا که باشند قلب‌شان برای امام حسین (ع) می تپد و یک لحظه او را از یاد نخواهند برد.

2238855

بهروان در خصوص نتیجه دیدار امروز ایران و کره نیز گفت: کره یکی از تیم های بزرگ آسیاست و چندین بار به جام جهانی صعود کرده و امروز هم تلاش می کند تا بتواند دست پر به کشورش بازگردد و به نظر من تیم ملی ما بازی آسانی در پیش نخواهد داشت و باید با یک حریف سرسخت مبارزه کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:کره حریف سرسختی برای ما خواهد بود و باید با ارائه یک بازی منطقی مقابل این تیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو