زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ -

مسمومیت شدیدخانواده پزشک جنجالی تبریزی باغذای نذری/جان باختن ۲نفر

روز شنبه این هفته مسمومیت غذایی مشکوکی در تبریز اتفاق افتاده و خانواده پزشک جوان و جنجالی تبریزی با غذای نذری مسموم شده‌اند و دو نفر از این خانواده نیز تاکنون جان‌باخته‌اند.

عصر شنبه این هفته فردی در مرکز درمانی تیموری تبریز به پزشک جوان تبریزی به نام دکتر علیرضا صلحی مراجعه می‌کند و با پرسیدن تعداد اعضای خانواده این دکتر به تعداد نفرات برای آن‌ها غذای نذری می‌آورد و این پزشک بعد از رفتن به منزل غذاها را به اعضای خانواده می‌دهد و خود از خانه خارج می‌شود.

این پزشک عمومی بعد از بازگشت به خانه متوجه صحنه‌ای عجیب می‌شود که تمام اعضای این خانواده بعد از خوردن غذا به‌شدت مسموم شده‌اند و چند نفر از آن‌ها نیز از تنگی نفس روی زمین افتاده‌اند و دو نفر از اعضای خانواده نیز بی‌هوش هستند.

دکتر صلحی بعد از تماس با اورژانس بیمارستان سینای تبریز قضیه را به آن‌ها می‌گوید و نفرات مسموم که شش نفر بودند سریعاً به بیمارستان سینا منتقل می‌شوند ولی نامزد و مادربزرگ این دکتر جوان جان خود را از دست می‌دهند و پدر، مادر و برادر وی به‌شدت مسموم می‌شوند.

نویسنده نسخه جنجالی

دکتر صلحی همان پزشکی است که چندی پیش نسخه‌ای خاص برای بیمارش تجویز کرده بود. وی همان پزشک معروف است که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته بود و صدای شجریان و عقیلی را برای بیمارش تجویز کرده بود تا آن‌ها را گوش دهد و حالش بهتر شود.

وی همچنین در یک نسخه دیگر نیز از داروخانه خواسته بود که اگر بیمار در پرداخت هزینه دارو با مشکل مواجه شد با او تماس بگیرند، این نسخه دست‌به‌دست در گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی چرخید و میلیون‌ها نفر در جریان آن قرار گرفتند.

مسمومیت غذایی این خانواده مشخص و قطعی شده است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این خصوص می‌گوید: مسمومیت غذایی این خانواده مشخص و قطعی شده است و خانواده پزشک جوان تبریزی به دلایل مشکوک و با غذای آلوده‌ی نذری مورد سوءقصد قرارگرفته است.

سید جمال حسینی بابیان اینکه دو نفر از خانواده این پزشک جان خود را ازدست‌داده‌اند، ادامه داد: مادربزرگ و نامزد این پزشک جان خود را ازدست‌داده‌اند و بقیه اعضای خانواده این پزشک تبریزی نیز در بخش آی سی یو بیمارستان سینا تحت نظر هستند و حال عمومی آن‌ها رو به بهبودی است.

وی ادامه داد: پزشک تبریزی در این اتفاق غذایی نخورده و مسموم نشده است و حال عمومی وی خوب است.

حسینی سپس افزود: پلیس آگاهی پیگیر این قضیه است.

فرد مظنون به پخش غذای نذری آلوده دستگیر نشده است

یک منبع آگاه در پلیس آگاهی نیز با تأکید بر اینکه فرد مظنون به پخش غذای نذری آلوده هنوز دستگیر نشده است، گفت: تحقیقات پلیس با جدیت کامل ادامه دارد.

وی ادامه داد: انگیزه‌های مسمومیت غذایی هنوز مشخص نشده است.

هنوز پزشک قانونی نظری در رابطه با فوت‌شدگان نظری نداده و کارآگاهان تبریزی نیز در حال بررسی و پیگیری این پرونده هستند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو