زمان انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ -

برای جانشین تونی اولیویرا ؛

توافق قلعه‌نویی با تراکتورسازی/نگرانی سرمربی جدید از موضع‌گیری‌ها

گزینه هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی در شرایطی وارد تبریز شد و قرار است روز چهارشنبه مذاکرات نهایی را انجام دهد که پس از مطرح شدن نام وی به عنوان جانشین تونی، برخی هواداران تبریز علیه او موضع گرفتند.

به گزارش سرای نور؛ درحالی که قراداد تونی اولیویرا با باشگاه تراکتورسازی عصر روز سه شنبه فسخ شد، امیر قلعه نویی به عنوان گزینه مورد نظر اعضای هیات مدیره شامگاه سه شنبه راهی تبریز شد و مورد استقبال برخی چهره های ورزشی و مسئولان باشگاه قرار گرفت.

قرار است قلعه نویی صبح چهارشنبه مذاکرات نهایی را با مسئولان باشگاه تراکتورسازی انجام دهد و بعدازظهر نیر در تمرینات شرکت کند. این برای دومین بار است که قلعه نویی هدایت تراکتورسازی را برعهده خواهد گرفت.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در شرایطی راهی تبریز شده است که این تیم باید دو دیدار در لیگ برتر و جام حذفی با استقلال داشته باشد. شاید به همین خاطر است که مسئولان تراکتورسازی و خود قلعه نویی اصرار داشتند کارشان را زودتر آغاز کنند تا قلعه نویی بتواند برابر تیم سابقش قرار بگیرد.

امیر قلعه نویی در حالی راهی تبریز شده است که پس از پایان فعالیت اولش در تراکتورسازی درگیری های لفظی را با برخی مسئولان و هواداران این تیم داشت و رابطه اش با آنها تیره شد. شاید به همین خاطر است که پس از مطرح شدن نام وی به عنوان گزینه جانشینی تونی اولیویرا برخی هواداران تبریز علیه او موضع گرفتند. نگرانی سرمربی جدید و مسئولان هم از سکوهاست و اینکه احتمال برخی هواداران علیه وی شعار خواهند داد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو