زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ -

استقرار ۶۰ درصد نیروی های کمکی ناجا برای اربعین در مرز مهران

فرمانده نیروی انتظامی کشور از استقرار ۶۰ درصد نیروی های کمکی ناجا برای اربعین در مرز مهران خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ سردار حسین اشتری سه شنبه شب در دیدار با امام جمعه ایلام اظهار داشت: ۶۰ درصد از نیروی های کمکی ناجا برای اربعین در مرز مهران مستقر می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی از صدور بیش از یک میلیون گذرنامه طی ۴۰ روز اخیر برای شرکت در آیین های اربعین حیسینی خبر داد.

وی اظهار داشت: امسال نیز با توجه به کارشکنی های رژیم عربستان سعودی در اعزام حجاج بیت الله الحرام تعداد افرادیکه برای شرکت در کنگره اربعین به عراق سفر خواهند کرد افزایش قابل توجهی می یابد.

وی افزود: نیروی های ناجا نیز با درک این شرایط تلاش مضاعفی را برای تامین نظم و امنیت زائران انجام داده و تمامی یگان های مختلف در آماده باش قرار دارند.

فرمانده ناجا ادامه داد: بر اساس اعلام واحد گذرنامه نیروی انتظامی تعداد افرادیکه در ایام اخیر اقدام به دریافت گذرنامه کرده اند در مقایسه با سال گذشته ۷۴ درصد افزایش یافته است که نشان دهنده عمق عشق و علاقه ملت ایران برای شرکت در این مراسم معنوی دارد.

سردار استری تاکید کرد: به توجه به اینکه مرز مهران بیشتر از سایر مرزها محل عبور و مرور زائران اربعین است امسال ۶۰ درصد نیروهای کمکی ناجا در این نقطه مرزی مستقر می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری تمامی ارگان ها و هوشیاری نیروهای مسلح زائران شرکت کننده در کمال آرامش به این سفر معنوی اعزام و مشکلات سالیان گذشته به حداقل برسد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو