زمان انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ -

کشته‌شدگان حادثه تروریستی استان کربلا ایرانی نبودند

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از کشته شدن ٨ نفر بر اثر انفجار در ٨٠ کیلومتری کربلا خبر داد و گفت: هیچ کدام از کشته شدگان ایرانی نبودند.

به گزارش سرای نور؛ حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین در نشستی خبری گفت: امروز انفجاری در ٨٠ کیلومتری کربلا رخ داد که تروریستی بود.

وی ادامه داد: طی این اقدام تروریستی ٨ نفر کشته شدند که هیچکدام از کشته شده‌ها ایرانی نبودند.

ذوالفقاری در ادامه با اشاره به اینکه تا ساعت ٢٤ شب گذشته ١ میلیون و ٣٨٤ هزار و ٧٩٧ نفر از مرزها خارج شده اند، افزود: ٥٩٨ هزار نفر از مرز مهران، ٤٢٣ هزار نفر از مرز شلمچه، بیش از ٢٩٢ هزار نفر از مرز چزابه و ٧٠ هزار و ٦٢ نفر از مرز هوایی عبور کرده‌اند.

۳ تا ۸ هزار نفر در مهران بدون ویزا حضور دارند

وی با بیان اینکه ١ میلیون و ٧٦٤ هزار نفر ویزا تا دیشب صادر شده است، افزود: متاسفانه حدود ٣ تا ٨ هزار نفر در مهران بدون ویزا حضور دارند که در تردد اختلال به وجود آورده‌اند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور ادامه داد: به همین خاطر مسیر حرکت از ایلام و لرستان به مهران بسته شده تا مشکل حل شود. همچنین خودرو مورد نیاز در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته تا این تعداد را خارج کند.

زائران به مرزهای جنوبی بروند

وی با بیان اینکه از همه زائران می‌خواهیم برای خروج از کشور به مرزهای جنوبی بروند، افزود: حتی آنها که مهر خروج از مهران دریافت کرده‌اند، می‌توانند از مرزهای جنوبی از کشور خارج شوند تا این مشکل حل شود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو