زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

فرهنگ اقتصاد مقاومتی را باید در مردم نهادینه کرد

فرماندار نور گفت:فرهنگ اقتصاد مقاومتی را باید در مردم نهادینه کرد و به جوانان و ظرفیت‌های داخلی اعتماد کرد

به گزارش  سرای نور؛هادی خنجری در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان با بیان اینکه رویکرد اقتصاد مقاومتی به مردمی بودن است، اظهار داشت: فرهنگ اقتصاد مقاومتی را باید در مردم نهادینه کرد و به جوانان و ظرفیت‌های داخلی اعتماد کرد.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی در شهرستان باید از شعار خارج و به عمل تبدیل شود و مسؤولان ما باید در این زمینه فعال و خروجی عمل داشته باشند.

 

فرماندار نور با اشاره به اینکه شناسایی و راهنمایی ظرفیت‌های موجود در زمینه اقتصاد و حمایت از مردم شهرستان به عهده مسئولان است، افزود: باید به اقتصاد بومی شهرستان در بخشهای کشاورزی، صنعتی و گردشگری توجه داشته باشیم.

 

 

 

 

img_0710

 

 

 

این مسئول، تصریح کرد: ما باید پیرامون سخنان مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی بومی روی آوریم و به تولید داخلی شهرستان تکیه داشته باشیم.

 

خنجری با بیان اینکه تحول حوزه صنعت مهمترین اقدام ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان می باشد، افزود: بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید و بهره مندی مردم از اقتصاد این واحدها نیازمند توجه بیشتر ادارات متولی است.

 

وی تصریح کرد: ادارات دولتی و بانک ها باید در پرداخت تسهیلات طبق نیاز شهرستان عمل کنند و تمامی وام ها با توجه به فرصت ها و نیازهای کسب و کار اعطاء شود.

 

منبع:روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو