زمان انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

پیام تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع)

فرماندار نور:رحلت ملکوتی پیامبر رحمت (ص) و شهادت مظلومانه‌ سبط اکبرشان امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه‌ هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) را به پیشگاه حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان جهان و همچنین مردم شریف شهرستان نور تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛

در سوگ نبی جهان سیه می پوشد                      در سینه، دل از داغ حسن می جوشد

از ماتم هشتمین امام معصوم                                هر شیعه ز درد، جام غم می نوشد

رحلت ملکوتی پیامبر رحمت (ص) و شهادت مظلومانه‌ سبط اکبرشان امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه‌ هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) را به پیشگاه حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان جهان و همچنین  مردم شریف شهرستان نور تسلیت و تعزیت عرض می نماییم .

 

3-4-430x280

 

 

 

بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل ‌بیت است. امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم.

گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون آنها می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد .

شایسته است که همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی با توکل به خدا و تمسک به اهل بیت علیه السلام و زیر سایه ی منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مسیر درست را در جهت پیشرفت میهن اسلامی در راستای احکام دین و شرع مقدس بپیمایند. و من الله توفیق

هادی خنجری – فرماندار شهرستان نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو