زمان انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ -

استاندار مازندران بر لزوم حمایت مسئولان از سرمایه‌گذاران داخلی تأکید کرد.

استاندار مازندران خواستار تسهیل صادرات و بازار مصرف برای تولیدات شهرک‌های صنعتی شد و بر لزوم حمایت مسئولان از سرمایه‌گذاران داخلی تأکید کرد.

به گزارش سرای نور؛ربیع فلاح  استاندارمازندران در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید که با حضور برخی مدیران کل استانی در فرمانداری شهرستان نور برگزار شد، اظهار کرد: مازندران دارای مزیت‌های خاص است که بیشتر سرمایه‌گذاران در این زمینه موفق بودند.
وی افزود: اکنون در مقطع خاصی قرار داریم و بحث بسته شدن پرونده PMD آغاز رقابت بیشتر با دنیا است که یکی از چالش‌های بزرگ در ۱۴ سال گذشته بود که با رأی قاطع آژانس رد شد و کمتر از یک ماه آینده بحث تحریم هم رفع می‌شود و این یعنی آغاز کار و نفس تازه برای رقابت بیشتر دنیا که با تشدید فعالیت اقتصادی انجام می‌گیرد.
استاندار مازندران حمایت از سرمایه‌گذاران را ضروری دانست و بیان کرد: مازندران، استان مستعدی است با بازار مصرف خوب که در اطراف ما قرار دارند، حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی در اولویت است.
این مسئول اظهار کرد: از ظرفیت‌های تولیدی و علمی شهرستان باید استفاده شود، دانشگاه علم و صنعت شهرستان یک فرصت استثنایی است که باید همه مسئولان پای کار بیایند و تلاش کنند تا به آنچه که حق استان و شهرستان است، برسیم.
فلاح تصریح کرد: با توجه به کمبود زمین، باید از ظرفیت زمین شهرک صنعتی به خوبی استفاده کرد و افرادی را که زمین گرفتند و عملاً کاری نکردند، خلع ید شود و به سرمایه‌گذاران جدید و امتحان پس داده تحویل شود.
وی خواستار تسهیل در صادرات و بازار مصرف برای تولیدات شهرک‌های صنعتی شد.
استاندار مازندران به انتخابات پیش رو هم گریزی زد و افزود: ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از امروز در فرمانداری مرکز استان آغاز شده و تعدادی هم ثبت‌نام کردند که ما وظیفه داریم فضای انتخابات را گرم کنیم.
این مسئول بیان کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس هم از شنبه آغاز می‌شود و اطلاعات در دست حکایت از حضور تعداد زیادی کاندیدا در هر شهر دارد که در زمان مقرر در ۹ مرکز اصلی و ۴۶ مرکز فرعی در سراسر استان انتخابات را برگزار می‌کنیم و این آمادگی وجود دارد.
فلاح گفت: اعضای هیئت اجرایی خبرگان رهبری در همه حوزه‌ها انتخاب شدند و جلسات خود را برگزار کردند.
منبع:روابط عمومی فرمانداری نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو