زمان انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ -

رزمایش بزرگ «محمد رسول الله ۴» فردا آغاز می شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۴ از فردا در منطقه جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: ماه آینده نیز در منطقه غرب و جنوب غرب کشور رزمایشی خواهیم داشت.

به گزارش سرای نور؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در منطقه عمومی رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۴ در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۴ در منطقه عمومی جنوب شرق کشور از فردا ۲۱ آذر و به وسعت ۲۰۰ هزار کیلومتر مربع برگزار می شود.

وی افزود: سعی می کنیم در این رزمایش ارتقای وضعیت نیروی زمینی در ابعاد مختلف را در دستور کار داشته باشیم.

امیر حیدری با بیان اینکه اخیرا فرمانده معظم کل قوا ارتقای تحرک و کارآمدی یگان ها را امر فرموده اند افزود: اوامر ایشان نور چشم ماست و در این رزمایش این موارد را اندازه گیری می کنیم تا ببینیم تحرک یگان های ما در چه وضعیتی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: در رزمایش نیروی زمینی ۲۳ رسته حضور دارند و در هر رزمایشی این رسته ها باید حضور داشته باشند. اگر یک رسته ای وجود نداشته باشد نقص به وجود می آید.

وی با تاکید بر اینکه در رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۴ نیروی زمینی ارتش تمام رسته ها حضور دارند، گفت: اما ثقل کار روی رسته های زرهی، توپخانه و رسته های کوماندویی و تکاوری که اخیرا تشکیل شده اند، است.

امیر حیدری با تاکید بر اینکه باید در کل میهن مان ارتقا دفاعی را در دستور کار داشته باشیم گفت: ماه آینده نیز در منطقه غرب و جنوب غرب کشور رزمایش خواهیم داشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه تصریح کرد: در نیروی زمینی یک شعار محوری «ارتش فدای ملت و ملت برای ارتش» داریم و وقتی ما در یک منطقه حضور پیدا می کنیم مردم آن منطقه قطعا به خود می بالند و ما هم سعی می کنیم به آنها کمک کنیم.

وی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی نیروی زمینی ارتش در منطقه جنوب شرق کشور گفت: بخش های بهداشت و درمان را به منطقه آوردیم تا به مردم خدمات ارائه دهیم.

امیر حیدری ادامه داد: تلاش نزاجا این است که تجهیزات ضدزرهی که خود نیروی زمینی و وزارت دفاع ساخته اند را در این رزمایش امتحان کند و قابلیت های آنها را بیازماید.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو