زمان انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

زیرساخت‌های نور پاسخگوی مردم شهرستان نیست

فرماندار نور گفت: زیرساخت‌های نور پاسخگوی مردم شهرستان نیست و با توجه به این که نور یک منطقه توریستی است،این شهرستان نیاز به توجه ویژه دارد.

هادی خنجری در جلسه  شورای اداری اظهار کرد: خسارات از بحران درسال‌های گذشته به لحاظ  محدودیت و مضایق جبران نشد و بحران برف و خسارتهای وارده  بر ما تحمیل شد.

وی با اشاره به مشکلات اساسی موجود در زیرساخت‌ها افزود: زیرساختها در شهرستان نور ناپایدار هستند و با وزش یک باد دچار بحران می‌شویم.

 

 

فرماندار نور اضافه کرد: زیرساخت‌های نور پاسخگوی مردم شهرستان نیست و با توجه به این که نور یک منطقه توریستی است، این شهرستان نیاز به توجه ویژه دارد.

 

 

 

dsc09803-300x225-150x150

این مسئول با اشاره به از اقدامات در حوزه  اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:  اقدامات خوبی در این حوزه  انجام گرفته و در شهرستان همکاری بانک‌ها  بسیار خوب و مناسب بود  اما  به دلیل عدم  همکاری بانک‌های استان  نتوانستیم از ظرفیت عظیم شهرستان  بهره برده و  چرخ کشاورزی و  تولید  را  راه اندازی کنیم.

خنجری در ادامه گفت: در حوزه  صنعت، ۷ واحد تولیدی  از ۳ میلیارد  و ۸۶۰ میلیون تومان  تسهیلات بانکها استفاده کردند و مابقی در دست  اقدام است  تا  بتوانیم  خدمات  شایسته ای  در چارچوب  دولت و حاکمیت  به مردم ارائه دهیم.

وی بیان کرد: شهر مرکزی در هر شهرستان به عنوان محور  محسوب می‌شود و همه افرادی که  در حوزه خدمات شهری کار  می کنند، در رأس  آنان شهردار یک  شهر ، باید تلاش کند تا در حوزه خدمات شهری، مبلمان، فضای سبز  و  اقدامات عمرانی شهر، خدمات شایسته ای را  به مردم ارائه دهند.

 

 

فرماندار نور از  اعضای شورای شهر در  انتخاب  سید مجید موسوی به عنوان  شهردار  قدردانی کرد و  گفت: محل خدمت به مردم، محل  آزمون و امتحان است و خدا و مردم  نظاره گر اعمال و  خدمات ما هستند و  شایسته است که خدمتگزار و امانتدار  مردم  بوده و بهترین و مناسب ترین  خدمات  شهری را برای پیشرفت  و اعتلای شهر  ارائه دهیم .

حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در آیین معارفه به شهردار نور  گفت: دوره آزمون و خطا گذشته  و کسانی باید متکفل امورات جامعه باشند که  تعهد و امانتداری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام  امیری ارجمند  افزود :  همواره  باید  ایثارگری های  شهدارا به یاد بیاوریم   و وصیت نامه هایشان را مطالعه  کنیم.

امام جمعه نور از  مسئولین امنیتی  خواستار نظارت  بیشتر و دقیق تر شد و افزود : مردم ما در معرض ناامیدی هستند  و توانمندی  نظام که به امیدواری  است امروز  خدشه دار  گشته است .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو