زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ -

مسلمان‌ها در حلب بر کفر پیروز شدند/ تمدید تحریم ها نقض برجام است

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه بحمدالله مسلمان‌ها در حلب بر کفر پیروز شدند، گفت: مسلمان‌ها بر دار و دسته سفیانی‌ها و دجال پیروز شدند.

به گزارش سرای نور؛ آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با طرح این سؤال که این بی‌سر و سامانی که در دنیاست، از کجاست؟ اظهار داشت: این بی‌سر و سامانی از دو نقطه شروع می‌شود.

وی افزود: یک نقطه دجال و یک نقطه سفیانی است. دجال از احادیث معلوم می‌شود که کافر است. سفیانی نیز از احادیث معلوم می‌شود که به نام اسلام و مسلمان است. سفیانی در کشورهای اسلامی وجود دارد. دجال در جهان است؛ سفیانی در دست دجال است و اینها جهان اسلام را به هم می‌زنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اوضاع کنونی جهان گفت: مسئله حلب و سوریه را تماشا کنید. حلب یک نقطه‌ای بود که در آن آمریکا که دجال با آن تطبیق می‌کند و سفیانی که منطبق بر عرب می‌شود؛ سفیانی تطبیق می‌کند بر آل‌سعود، داعش و تکفیری‌ها که اسلام را چنین معنا کرده‌اند و ابزار دست دجال هستند و خودشان را مسلمان می‌دانند، هستند.

امامی کاشانی با تأکید بر اینکه بحمدالله مسلمان‌ها در حلب بر کفر پیروز شدند، ادامه داد: مسلمان‌ها بر دار و دسته سفیانی‌ها و دجال پیروز شدند. دجال و سفیانی‌ها عقب‌نشینی کردند و آنها تعبیرهایی کردند که نشان می‌دهد دنیا چقدر تاریک است. آنها در تلویزیون‌ها با افتخار می‌گفتند حلب سقوط کرد. حلب سقوط کرد؟ اگر تروریسم می‌آمد و کشور شما را می‌گرفت بعد لشگر و ارتش شما می‌آمد و آن شهر را می‌گرفت، این شهر شما سقوط کرده بود؟

وی گفت: داعشی‌ها برای ۳۴ نفر در عراق حکم اعدام صادر می‌کنند و بعد می‌گویند حکم اعدام از دادگاه شرعی کرکوک صادر شده است. اسمش را دادگاه شرعی می‌گذارند و این اوضاعی است که ما هم‌اکنون داریم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: اینها با ظلم‌ها، وارونه کردن حقیقت‌ها، الفاظ و دروغ‌پردازی‌ها می‌خواهند کار خود را پیش ببرند. ما چه باید بکنیم؟ همین استقامت. من به ارتش سوریه تبریک عرض می‌کنم. به مردم سوریه تبریک عرض می‌کنم. مقاومت، راه است. فلسطین نیز همین‌طور است. همانطور که رهبر انقلاب فرمودند «فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و اینها با حوادثی که ایجاد می‌کنند، می‌خواهند فلسطین فراموش شود».

امامی کاشانی ادامه داد: جهاد فلسطین، ایستادگی فلسطین و مردم فلسطین، همانی است که حضرت فرمودند. فرمودند «صبر کنید. استقامت تنها راه است. استقامت راه نجات اسلام است. استقامت تنها راه خذلان و بدبختی صهیونیست‌ها و کفر است و آنها از بین خواهند رفت».

آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ان شاءالله تمام سوریه و گوشه و کناری که در اشغال این اراذل و اوباش، سوفیانی ها و دجال ها هستند به زودی آزاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: ان شاء الله عراق عزیز ما، کشور اهل بیت (ع)  از این قوم خبیث داعش و النصره و این اراذل و اوباش نجات پیدا خواهد کرد که خود و احکامشان را شرعی می دانند و اسلام را چنین معنا کرده و حقایق را وارونه در دنیا جلوه می دهند.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به تمدید تحریم های ده ساله ایران (ISA)  گفت: دیدید چه شد؟ ۱۰ سال تحریم کردند، بعد تمدید کردند و بعد گفتند تمدید نقض توافق هسته ای که نیست. این تمدید است. ۱۰ سال تمام شده و شما دوباره آن را تمدید کرده اید. این به معنای تحریم نیست؟ این نقض توافق هسته ای نیست؟ این نقض برجام نیست؟

وی با بیان اینکه این یک مساله بدیهی است و دنیا این را می گوید، ادامه داد: شما قرار نبود این کارها را انجام دهید. قرار بود اگر هم شد اوباما آن تحریم را وتو کند.  چرا از وتو خودداری کردید؟ چرا تمام حرف هایی را که زدید رها کردید؟ این همه عهدشکنی و دروغ؟! جمهوری اسلامی ایران صداقتش، امانتش، تقوا و نظام اسلامی خود را که بر اساس عقل و دین استوار است نشان داد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی در تمامی مراحل راه صحیح را گفت و گفت ما در برابر این کار شما چنین می کنیم، تصریح کرد: دیدید شما عهدشکن هستید. دیدید شما قابل اعتماد نیستید. دنیا اینها عده کمی هستند که گرداننده تبلیغات هم هستند ولی شما چشم خود را باز کنید، ببینید چه کسی به حق است و چه کسی باطل. چشم تان را باز کنید.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی با اقتدار و با عزت پیش می رود و راه نیز همان است که اهل بیت فرموده اند، افزود: جمله ای را رهبر معظم انقلاب اخیرا فرمودند و آن اینکه این شهادت طلبی بود و این جوانان عزیز ما بودند که در دفاع مقدس و بعد از آن ایستادگی کردند و  اسلام و قرآن را به کرسی نشاندند. کم کم در جهان پیش رفت و این طرف و آن طرف نفوذ کرد. حقیقت همین است.

آیت الله امامی کاشانی ادامه داد: آنهایی که اهل فن و علم هستند و در دنیا دانشگاهی هستند؛ نوشته هایشان و گفتارهایشان همه این است که آن دین و منطقی می تواند در دنیا عرض اندام کند که بر اساس قرآن است و هم اکنون ام القرای آن کشور اسلام و کشور ایران است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو