زمان انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ -

رئال مادرید قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد/ رونالدو هت تریک کرد

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی دشوار مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن قهرمان جام باشگاههای جهان شد.

به گزارش سرای نور؛  تیم های فوتبال رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن عصر روز یکشنبه در دیدار نهایی رقابتهای جام باشگاههای جهان به مصاف یکدیگر رفتند که طی آن تیم رئال مادرید در وقت های اضافه پیروزی ۴ بر ۲ را رقم زد.

دو تیم در نیمه نخست با تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. ابتدا کریم بنزما در دقیقه ۹ تیم رئال مادرید را پیش انداخت اما کاشیما در دقیقه ۴۴ توسط شیباساکی کار را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با تساوی پایان یابد.

نیمه دوم را تیم کاشیما با گلزنی شروع کرد. شیباساکی در دقیقه ۵۲ گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. رئال مادرید بعد از آن فشار را افزایش داد و در دقیقه ۶۰ توسط رونالدو از روی نقطه پنالتی گل دوم را وارد دروازه میزبان کرد.

رئالی ها در ادامه حملات زیادی را روی دروازه حریف خلق کردند و چندین فرصت مناسب را توسط رونالدو و بنزما از دست دادند. تیم کاشیما که فوق العاده بازی می کرد در لحظات پایانی دو بار تا آستانه گل سوم پیش رفت که هر بار ناواس دروازه رئال را نجات داد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

در وقت اضافه اول بود که رونالدو گل سوم تیمش را به ثمر رساند. او در دقیقه ۹۸ روی پاس بنزما با ضربه دقیق پای چپ خود دروازه کاشیما را گشود. ژاپنی ها بعد از آن یک بار تیر دروازه رئال را به لرزه در آوردند.

قبل از اینکه وقت اول اضافه به پایان برسد رئال به گل چهارم خود دست پیدا کرد. رونالدو در میان مدافعان حریف صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق دروازه تیم ژاپنی را گشود. او با این گل در فینال باشگاههای جهان هت تریک کرد.

بدین ترتیب تیم رئال مادرید با برتری ۴ بر ۲ مقابل کاشیما فاتح جام باشگاههای جهان شد. این دومین قهرمانی تیم رئال مادرید در جام جهانی باشگاهها بود. بارسلونا سه بار فاتح این مسابقات شده است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو