زمان انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ -

اسرائیل تحمل جنگ جدید با حزب الله را ندارد

رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ناتوانی این رژیم در هرگونه جنگ احتمالی با حزب الله لبنان تاکید کرد.

به گزارش سرای نور؛  به نقل از المنار، مقام امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی به ضعف این رژیم در برابر نیروهای حزب الله لبنان اذعان کرد.

در همین راستا، ژنرال «گیورا ایلاند» رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اسرائیل تحمل جنگ جدیدی را با حزب الله ندارد و باید برای پرهیز از این جنگ و عوامل شعله ور شدن جنگ میان طرفین، اقدام کرد.

وی در ادامه اعلام کرد که علت هراس از مواجهه با حزب الله، انبار موشکی این جنبش است که بیش از ۱۳۰ هزار موشک در انواع و بردهای مختلف را شامل می شود.

ژنرال صهیونیست در ادامه هشدار داد که نتایج پایان جنگ در سوریه رژیم صهیونیستی را در برابر گزینه های سختی قرار می دهد ولی با این وجود این رژیم همچنان آماده مبارزه با حزب الله نیست.

وی در همین راستا، افزود: در صورتی که از جنگ در سال ۲۰۰۶ نیز آماده تر باشیم، باز هم برای مقابله با حزب الله آماده نیستیم.

گفتنی است، رژیم اشغالگر قدس در سال ۲۰۰۶ میلادی با تمام توان به رزمندگان حزب الله حمله کرد و تصور می کرد که طی چند روز قادر به تسلیم کردن نیروهای حزب الله است اما در طول ۳۳ روز تجاوز به خام لبنان، شکست مفتضحانه ای از حزب الله خورد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آذر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو