زمان انتشار: ۸ دی ۱۳۹۵ -

انتخاب اختراع شهروند نوری به عنوان یکی از طرح‌های منتخب بنیاد نخبگان در جشنواره نوآوری کوهرنگ

عباس رحمانی به‌عنوان نخستین شهروند نوری موفق به کسب مجوز نخبه سطح 3 بنیاد در جشنواره نوآوری کوهرنگ شده است.

به گزارش خبرنگار سرای نور، عباس رحمانی به عنوان نخستین شهروند نوری موفق به کسب مجوز نخبه سطح ۳ بنیاد در جشنواره نوآوری کوهرنگ شده است.

 

 

بنیاد ملی نخبگان با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان، شناسایی اختراع‌های برگزیده و تسهیل مسیر حرکت آن‌ها به منظور رسیدن به محصولی دانش بنیان، تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، جشنواره‌های منطقه‌ای رویش را برگزار می‌کند.

 

 

 

منتخبین این جشنواره‌ها موفق به گرفتن عنوان نخبه سطح ۳ بنیاد نخبگان می‌شود و ضمن تشویق مالی به نهادهایی برای اعطای تسهیلات و تجاری‌سازی معرفی می‌شوند.

شرایط تأیید طرح‌ها متنوع است و داورهای تخصصی، طرح تأییدیه علمی طرح‌های شرکت‌کنندگان که حاصل اختراع آنان است را در چندین مرحله به عهده می‌گیرند.

 

 
در این جشنواره بیش از ۱۷۵ طرح بعد از غربالگری ابتدایی طرح‌های مختلف در حوزه‌ها برای حضور در جشنواره انتخاب و در نهایت با توجه به هر فیلد علمی خاص، طرح‌های مختلف حایز شرایط، انتخاب و معرفی شد.

اختراع سیستم تعلیق عمود محور خلبان از عباس رحمانی مخترع نوری، در حوزه هوادریا در این جشنواره انتخاب شد.

گفتنی است این مخترع نوری در خارج از استان در رقابت با نخبگان استان سمنان نیز توانسته بود مقام نخست شرکت‌های نوپای دانش بنیان را کسب کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو