زمان انتشار: ۹ دی ۱۳۹۵ -

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور:

هدف فتنه‌گران انتخابات نبود، آنها با اصل نظام مشکل داشتند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: هدف فتنه‌گران انتخابات نبود، آنها با اصل نظام مشکل داشتند اما با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ولایت‌مدار کشورمان نقشه‌های دشمنان خنثی شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،حسین محمودی در گفت‌گو با خبرنگار  سرای نور، اظهار کرد: خدا را شاکریم که به ما توفیق حیات در جامعه اسلامی را داد تا بتوانیم بیش از بیش در رشد و تعالی تعالیم اسلامی با بهره گیری از منویات و رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه، اهل بیت، امام (ره) و شهدا گام هایی را در جهت رشد تعالیم اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی برداریم.

وی گفت: برنامه ۹ دی زاییده یک اتفاق بود که هشت ماه کشور عزیز ایران را دچار وقفه کرده و نیرنگ بازان به نوعی توانستند انقلاب ما را با چالش روبرو کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور خاطرنشان کرد: هدف فتنه‌گران انتخابات نبود، آنها با اصل نظام مشکل داشتند و از این طریق می‌خواستند با تشویش اذهان عمومی و تضعیف ولایت فقیه، نظام مقدس جمهوری اسلامی را متزلزل کنند اما با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ولایت‌مدار کشورمان نقشه‌های دشمنان خنثی شد و به طور قطع ۹ دی به عنوان یوم‌الله و از روزهای به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و خواهد ماند.

 

 

 

این مسئول یادآورشد: مردم با حضور میلیونی خود در ۹ دی ثابت کردن پای این انقلاب ایستاده اند.

محمودی اضافه کرد: وقتی دشمن انقلابی را که با این بالندگی در داخل و خارج مشاهده می‌کنند بدیهی است دشمن تمام فرصت خود را مهیا می‌کند تا انقلاب را به نابودی بکشاند و بهترین فرصت برای دشمن بحث انتخابات است.

وی تصریح کرد: افرادی که نامزد انتخابات می‌شوند اگر زمینه‌ای در آن‌ها وجود داشته باشد، دشمن از این فرصت و نامزد انتخاباتی برای رسیدن به اهداف خود و ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور اظهار کرد: دشمن از نخست وزیر سابق کشور که این زمینه را در انتخابات مهیا کرده بود استفاده کرد و ادعای تقلب در انتخابات را قبل، بعد و در حین انتخابات مطرح کرد و سبب هشت ماه چالش در کشور و سوء استفاده دشمنان ایران اسلامی شد.

این مسئول با اشاره به این که انقلاب مسیر سختی را در پیش دارد و به فرموده رهبرانقلاب پیچ تاریخی در انقلاب داریم، افزود: باید هر چند سال غربالی در نیروها ایجاد شود، زیرا ما به افراد خاص برای همراهی به انقلاب نیاز داریم.

محمودی با اشاره به فتنه ۸۸ که برخی از انقلاب اسلامی جدا شدند و به زباله دان تاریخ پیوستند خاطرنشان کرد: انقلاب ما پس از فتنه ۸۸ جوانه‌ای تازه زد که سبب تنومندی و ماندگاری درخت انقلاب شد و در این حادثه نیروها شفاف سازی و مدعیان دروغین انقلاب که به بیراهه رفتند شناسایی شدند و با چراغ سبزهایی که به دشمنان قسم خورده این کشور نشان دادند با دشمنان هم صدا شدند که به نوعی فریب خوردگان داخلی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به حادثه ۹ دی به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یادآورشد: روز ۹دی، روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت و دشمن شناسی ست زیرا حماسه‌ای در آن روز رخ داد که محاسبات دشمن را به هم ریخت، محاسباتی که با همکاری و برنامه‌ریزی دشمنان و عده‌ای مردود شده در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود، اما در این روز حماسی یک بار دیگر امت اسلامی با بصیرت عمل کرد و سبب یاس و نا امیدی دشمنان نظام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور با اشاره به رابطه فتنه و تحریم بیان کرد: برخی افراد در داخل به عنوان خیانتکاران در این امر هستند و در پسا برجام که بدعهدی و نیرنگ دشمنان برای همگان ثابت شد برخی افراد خاص و آقا زاده‌ها اعلام می‌کنند که این تحریم‌ها حق ماست به نوعی با حمایت از تحریم‌ها و فشارها به دشمنان چراغ سبز نشان می‌دهند و از آن تبعیت می‌کنند.

این مسئول یادآورشد: انقلاب و پیروزی‌هایی که در انقلاب کسب کردیم برگرفته از مکتب عاشورا بوده، یعنی اگر آموزه‌های مکتب عاشورا نبود هرگز انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد و ما به زنده نگاه داشتن ۹ دی نیاز داریم تا بار دیگر اعلام کنیم یاوه گویان در این کشور جایی ندارند.

محمودی با اشاره به برنامه ۹ دی در شهرستان نورافزود: ستاد ۹ دی به همراهی سازمان تبلیغات، امام جمعه، سپاه و اقشار مختلف بسیج تشکیل شد و در روز ۹ دی برنامه با شکوهی با حضور مردم، هیئت‌های مذهبی، ادارات و اقشار مختلف بسیج با سخنرانی سردار علی جان میرشکار ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامعه اجرا می‌شود و در شب ۹ دی نیز در جلیکان سفلی چمستان برنامه‌ای با سخنرانی حجت الاسلام حسینیان برگزارمی‌شود و تمام تلاش ما این است که از همه ظرفیت‌های دانشگاهی در این امر بهره ببریم تا بتوانیم برنامه خوبی را برگزار کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو