زمان انتشار: ۹ دی ۱۳۹۴ -

حجت الاسلام غلامی:خیانت بارترین شعار فتنه ۸۸ همین شعار نه غزه نه لبنان بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بیان داشت:آمریکا و استکبار جهانی نتوانست رهبر ما را به عجز بیاورد اما برخی خواص جامعه و دوستان داخلی در فتنه 88 رهبر ما را به اشک درآوردند.

 

به گزارش سرای نور؛حجت الاسلام غلامی در این همایش ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص)و فرزند عزیزش امام صادق(ع) با گرامیداشت هفته وحدت و تبیین این ایام در تحقق هرچه بیشتر وحدت و هماهنگی بین مسلمانان ایران و جهان به حماسه ماندگار ۹ دی مردم ولایی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:۹ دی روز به نمایش درآمدن بصیرت مردم ما بعد از هشت ماه ایجاد فتنه و فتنه انگیزی بوده است.

وی تصریح کرد:هر انقلابی در مسیر حرکتش ممکن است دچار آسیبها،انحرافها و فتنه ها گردد هر چند که به دینی بودن و دینی نبودن آن ارتباطی ندارد ولی اگر انقلاب،الهی و دینی باشد از انقلابهای غیرالهی آسیب پذیرتر است.

یدالله غلامی با بیان اینکه انحراف و فتنه درانقلابهای دینی خطر بیشتری دارد،بیان داشت:چرا در انقلابهای دینی نفوذ خطر و انحراف بیشتر است چون انقلابهای دینی و الهی علیه کفر،استکبار و ستمگری است و در مقابل تمام استکبار و فتنه های انها می ایستد و مانع تحقق اهداف خصمانه آنهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بااشاره به یکی از انقلابهای تاریخی بزرگ بشریت یعنی انقلاب حضرت موسی در مقابل فرعون،اظهار داشت:انقلابی که حضرت موسی علیه فرعون انجام داد در بین راه دچار فتنه و انحراف گردید و از اصل خود دور شد.وی ادامه داد:انقلاب موسی یک انقلاب بزرگ بود چون در مقابل او یک ستمگر بزرگ و غول بشریت دارای استکبار بی اندازه چون فرعون قرار داشت که مدعی بود او خدای برتر است.غلامی با بیان اینکه استکبار زمان ما آمریکاست که ادعای کدخداگری عالم را دارد اما ادعای فرعون بزرگتر است چونکه ادعای خدایی را داشت،راحت طلبی،تن پروری مردم و انحراف خواص جامعه را از انحرافات انقلاب موسی دانست.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان ساخت:انقلابها در مسیرشان مانع دارند لذا انقلابیون باید مانعها را از بین ببرند و به پیش ببرند لذا انقلاب اسلامی ما هم ازاین امر مستثنی نبود چرا که از فردای پیروزی انقلاب یعنی در ۲۳ بهمن غائله تجزیه طلبی کردستان بوجود آمد،جنگ تحمیل شد،توطئه ها و فتنه هایی که یکی پس از دیگری بوجود آمد اما مردم پای حضرت امام(ره)آمدندو ۳۷ سال هنوز همراهی می کنند.

وی با بیان زحمات ۲۳ ساله دوران نبوت پیامبراکرم(ص)در تشکیل حکومت اسلامی تصریح کرد:تردید نکنیم که انقلاب ما یک انقلاب دینی و توحیدی است.خدا انقلاب پیامبر را بعثت نامید و انقلاب ما نیز بعنوان بعثت دوم در راستای اهداف توحیدی می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با بیان اینکه پیامبر(ص)بعد از خودش نگران امت اسلامی بود و معتقد به ادامه حکومت بر مبنای ولایت بود،گفت:اما چه شده است که بعد از پیامبر و در میان این انقلاب یزیدها بوجود آمدند و چه کسانی بودند که بعد از پیامبر انقلاب را منحرف کردند قطعا خواص جامعه بود،لذا خواص آن کسانی هستند که در جامعه سابقه دارند و اثرگذارند.

وی با اشاره به این جمله امام(ره)که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند،یادآور شد:آمریکا و استکبار جهانی نتوانست رهبر ما را به عجز بیاورد اما برخی خواص جامعه و دوستان داخلی در فتنه ۸۸ رهبر ما را به اشک درآوردند.

غلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مشکلات بوجودآمده در سال ۸۸ را که تقلب در انتخابات رمز آشوبشان بود به فتنه عظیم یاد کردند،گفت:چرا فتنه ای عمیق برای اینکه برای اولین بار در عمر انقلاب بود که از داخل برخی دوستان و خواص با دشمنان خارجی هماهنگ و یکصدا شده بودند لذا خیانت بارترین شعار فتنه ۸۸ همین شعار نه غزه نه لبنان بود.

این مسئول با اشاره به اینکه هر کشوری برای تامین امنیت دو مرز جغرافیایی و سیاسی دارد،تصریح کرد:امنیت مانند مقوله آب است برای حیات موجود زنده که بدون آن نمی تواند زنده باشد بنابراین اگر یک ملت می خواهد زنده بماند نیاز به امنیت دارد که بدون آن از بین می رود لذا برای تامین امنیت در مرزهای آبی و جغرافیایی باید هزینه کرد و نیرو پرورش داد وقتی هم امنیت مرز جغرافیایی محفوظ خواهد شد که مرز سیاسی حفظ و تامین باشد که امروز مرز سیاسی ما سوریه،عراق،لبنان و یمن است که خط مقدم ما می باشد.

حجت الاسلام یدالله غلامی با توجه به حضور آمریکا در افغانستان،عراق و خلیج فارس که به ما نزدیکند با بیان اینکه چرا نمی تواند به ما حمله کند گفت:باید توجه داشت که آمریکا هیچگونه غلطی نمی تواند بکند چرا که می داند اگر به مرز جغرافیایی ما چشم چپ نگاه کند در مرز سیاسی خودش زمینگیر خواهد شد و سیلی محکمی را متقبل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ با رمز تقلب در انتخابات تن به قانون ندادند و بزرگترین جنایت را به انقلاب کردند،یادآور شد: برخی فتنه گران به آمریکا نامه نوشتند که ایران را تحریم کنید و از پا دربیاورید اما مردم چه زمانی متوجه شدند؟ زمانی که دیدند در ماه مبارک رمضان روزه خواری علنی صورت می گرفت،در روز جهانی قدس و ۱۳ آبان شعار مرگ برآمریکا و کلمه اسلام از جمهوری حذف گردید در روز عاشورا به هیئتها و نمادهای امام حسین(ع)درعزاداری ها حمله کرده و به آتش کشیدند و در نهایت به اصل نظام نشانه رفتند لذا وقتی مردم این مسائلات را مشاهده کردند فهمیدند که قضیه از اساس چیز دیگری است بنابراین در روز ۹ دی با بصیرت خودشان به میدان آمدند.

مسئول نمیندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه مردم با حضورشان در نهم دی با بصیرت خودشان فتنه را رفع کردند اما هنوز دفع نشده است،تصریح کرد:امروز شاخه های جدید فتنه دارد بروز پیدا می کند و در قالب فتنه جدیدی بنام نفوذ دارد بوجود می آید  هرچند که با بصیرت امت ولایی و درایت و مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری این فتنه هم نابود خواهد شد.

حجت الاسلام غلامی در پایان با بیان اینکه یکی از بسترهای جدید انحراف و فتنه،انتخابات مجلس خبرگان رهبری است که با مطرح کردن شورای رهبری بدنبال منافع و مطامع خودشان هستند این انتخابات را بسیار مهم دانست که نیازمند بصیرت مردمی است،تاکید کرد:تا این رهبر و تا این ملت زنده و با بصیرت هستند دشمنان داخلی و خارجی این آرزو را به گور خواهند برد

.منبع:شهدای سلیاکتی

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ دی, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو