زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ -

فرماندار نور:

افتتاح و کلنگ زنی ۲۹ پروژه با اعتبار۱۹ میلیارد تومان در شهرستان نور

فرماندار نور گفت:تا پایان دهه فجر 29 پروژه با اعتبار 19 میلیارد تومان در شهرستان نور افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ هادی خنجری در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان نور اظهار کرد: تا پایان دهه فجر ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.
وی بیان کرد: دهه فجر یادآور وحدت مردم به رهبری امام خمینی(ره) برای مبارزه با ظلم و ستم و استکبار است که با خون شهدا و ایستادگی مردم به ثمر رسید.
فرماندار نور در افتتاح راه روستایی در شهرستان نور افزود: راه سبب توسعه روستا است.

DSC00041
این مسئول تصریح کرد:خدمات رسانی به مناطق محروم و روستاها از اهداف انقلاب اسلامی است که در توسعه کشاورزی، دامداری و افزایش تولید تأثیر بسزایی دارد و سبب رونق اقتصادی وعدم مهاجرت روستاییان به شهر می شود.
دو پروژه در حوزه راه در بخش مرکزی و جایگاه سی.ان.جی شهر چمستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور، اعضای شوراهای اسلامی، و اهالی افتتاح شد.

DSC00142

خنجری در این افتتاح گفت: پروژه های راه روستایی سنگنو و وازک حدود ۸ کیلومتر به مبلغ یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان و جایگاه سی.ان.جی شهر چمستان با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۶ نفر، مورد بهره‌ برداری قرار گرفت.DSC00054
وی در پایان یادآورشد: مردم غیورایران با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های رأی، باردیگر دشمنان اسلام و ایران اسلامی را ناامید خواهند کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو