زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ -

فرمانده سپاه کربلای مازندران

عده‌ای رادارشان به سمت آمریکا است/ افکار و اعمال افراد باید با معیار ولایت‌فقیه سنجیده شود

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه عده‌ای رادارشان به سمت آمریکایی‌ها است ولی هیچ سندی از خودشان باقی نمی‌گذارند، گفت: امروز باید افکار و اعمال افراد با معیار ولایت‌فقیه سنجیده شود.

سردار محمدحسین بابایی صبح امروز در همایش رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان سیمرغ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور در جمع رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ابراز خوشحالی کرد و گفت: این جمع، جمع ارزشمندی است که در این جمع می‌شود صحبت‌ها را بنیادی‌تر مطرح کرد.

وی با بیان اینکه سه عملیات آزادسازی خرمشهر، والفجر ۸ و کربلای ۵ سرنوشت جنگ را تغییر داد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی آنهایی که قصد داشتند ایران را هفت‌روزه تصرف و آن را به پنج کشور کوچک تقسیم کنند به هم‌ریخت.

 

 

* لوکوموتیوران این انقلاب امام زمان (عج) است

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: همان دشمن دیروز ما امروز قصد داشت دو ماهه سوریه و عراق را تصرف کرده و آن را به سه کشور تقسیم کند و حتی نقشه تصرف یمن و نقشه‌های دیگر را نیز داشتند و دارند.

وی افزود: انقلاب ما در کلام رسول مکرم اسلام، امام محمدباقر(ع)، امام موسی‌ کاظم(ع) و امام حسن عسکری(ع) پیش‌بینی‌شده است و حتی در کلام امام موسی‌کاظم(ع) اسم قوم هم آورده شد و می‌توانیم انقلاب اسلامی ایران را به یک قطار عظیم با یک لوکوموتیو قوی تشبیه کنیم که لوکوموتیوران این انقلاب امام زمان(عج) است و این لوکوموتیو را باقدرت به سمت یک هدف هدایت می‌کند و در بین مسیر نیز ایستگاه‌هایی وجود دارد که یک عده‌ای عیش و نوش دنیا آن‌ها را اسیر می‌کند و از قطار پیاده می‌شوند و عده‌ای دیگر نیز سوار این قطار می‌شوند و خوشا به حال آن‌کسانی که تا آخر سوار این قطار بمانند.

بابایی با اشاره به اینکه امروز بعد از گذشت ۳۷ سال از انقلاب فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم و شاهد اتفاقات زیادی بوده‌ایم در ادامه با تأکید بر اینکه نباید در انتخاب اشتباه کنیم، اظهار کرد: باید اصل را قبول کنیم و فروعات را براساس اصل بسنجیم.

* امروز باید افراد، افکار و اعمال افراد با میزان ولایت‌فقیه سنجیده شود

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه اصل امروز ما ولایت‌فقیه است، تصریح کرد: امروز باید افراد، افکار و اعمال افراد با میزان ولایت‌فقیه سنجیده شود.

وی افزود: ولایت‌فقیه شخص نیست، دیروز امام روح‌الله و امروز امام سیدعلی است اما همان‌طور که رسول مکرم اسلام مبعوث شدند و بعد از خود ۱۲ امام را معرفی کردند، امام دوازدهم نیز بعد از خود ائمه عادل را با معیار و نه با اسم معرفی کردند ما نیز تا ظهور حضرت طبیعت می‌کنیم و ادامه می‌دهیم.

بابایی با تأکید بر اینکه امروز همه دعواها بر سر موضوع ولایت‌فقیه است و بحث  اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، چپ و راست همه بهانه است و همه بحث بر روی ولایت‌فقیه است، ادامه داد: دشمن تصور کرد با حاشیه راندن ولایت‌فقیه دردسرها تمام می‌شود اما باید بداند بدون ولایت‌فقیه تازه شروع دردسرها است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه از همان روزهای نخست انقلاب جنگ آمریکا با ما شروع شد، تصریح کرد: در ۸ سال دفاع مقدس ۵۵ کشور با ما جنگیدن و تمام قصدشان نابودی جمهوری اسلامی بود که این جنگ نیز با طراحی و هدایت آمریکا شکل گرفت اما دیدیم که اثری نداشت.

وی تصریح کرد: امروز تشیع در حال گسترش بوده و در مکان‌های مختلف از آسیای دور تا قلب آمریکا و جنوب آمریکا در حال گسترش است و قسمت‌هایی در کره زمین وجود دارد که حتی امام راحل و مقام معظم رهبری را ندیدند ولی اگر شما نام مقام معظم رهبری را بدون لقب «امام» به زبان بیاورید مورد هجوم‌شان قرار می‌گیرید.

بابایی با بیان اینکه این حرکت بنا به روایات معصومین بنا نیست که تمام بشود، اظهار کرد: امام محمدباقر(ع) در رابطه با این موضوع می‌فرمایند: نهضتی که شروع می‌شود آن‌قدر ادامه پیدا می‌کند که پرچم به دست صاحب‌پرچم سپرده می‌شود و بعدازاین نیز می‌فرماید: اگر من حضور داشتم خود را برای این قضیه حفظ می‌کردم که علما این حفظ کردن را حفظ کردن در خط صحیح می‌دانند.

* ایران قلب خاورمیانه است

وی با تأکید بر اینکه این انقلاب ماندگار است، خاطرنشان کرد: دشمن نقشه می‌کشید و وقتی نقشه‌هایش به سرانجام نرسید در سال ۱۹۹۷ بعد از ۵۰ سال مجدد آمریکا ۶۰ مستشار و مغز متفکر خود را جمع کرد و به آنها گفت، استراتژیک نوین آمریکا را بنویسید و در سال ۲۰۰۰ استراتژی جدید آمریکا ابلاغ شد.

بابایی با اشاره به اینکه یکی از نقاط مهم و راهبردی استراتژی آمریکا، تبدیل‌شدن این کشور به محور قدرت جهان است و اگر این اتفاق تا سال ۲۰۲۵ رخ ندهد فروپاشی آمریکا مانند شوروی اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: در این قسمت آمده است که آمریکا برای تبدیل‌شدن به محور قدرت جهان باید قلب جهان را تصرف کند.

وی ادامه داد: در ادامه نیز گفته‌شده که قلب جهان خاورمیانه است و تنها مانع تصرف قلب جهان ایران است.

 

 

* شکست در تغییر و برنامه‌ریزی برای فتنه

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه بعد از مشخص شدن این نقطه دستورالعمل‌های فرعی نوشته شد، اظهار کرد: در دستورالعمل‌های فرعی آمده بود که باید تا سال ۱۳۸۴ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر کند اما وقتی موفق به تغییر نشدند فتنه ۸۸ را طرح‌ریزی کردند.

وی افزود: راهبرد و تاکتیک آمریکایی‌ها حمله نظامی و انتقال نیرو به ایران نیست، چراکه این موضوع قدیمی شده است، همچنین در بحث استعمار فرانو نیز باید توسط خود مردم مملکت را در اختیار آمریکا قرار بدهند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه آمریکا در سال ۲۰۰۷ موضوعی به نام قدرت هوشمند را به تصویب رساند، تصریح کرد: قدرت هوشمند از چهار عنصر اجبار، اکراه، استخدام و مجذوب‌ سازی تشکیل‌شده است.

وی ادامه داد: در سال ۲۰۰۰ اظهار کردند که تنها راه شکست ایران کشاندنش به پشت میز مذاکره است و موضوع هسته‌ای را بهانه قرار دادند و گفتند ایران را باید به‌پای میز مذاکره بکشانم و در مذاکرات موضوعات خود را تحمل‌کنیم و بعد از به نتیجه رسیدن مذاکره در یک فرایند ۱۰ تا ۱۵ ساله باید بتوانیم نگرش و انگیزه مردم ایران را متعادل کنیم و آنها را به سمت زندگی عادی بکشانیم.

بابایی با بیان اینکه وقتی برجام به تصویب رسید اوباما با حاضر شدن در تلویزیون گفت؛ که ما با دست آوردن این موفقیت امیدواریم طی ۱۰ تا ۱۵ سال آینده در ایران تغییرات جدی را به وجود آوریم، این مطالب همه‌چیزهایی است که به رئیس‌جمهور آمریکا دیکته می‌شود، البته ما به آنها می‌گوییم شتر در خواب بیند پنبه‌دانه.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه این طرح را قبل از انقلاب مصوب کرده بودند، تصریح کرد: همین آمریکایی‌ها بودند که قبل از انقلاب برنامه‌ریزی‌هایی داشتند و طبق اسنادی که در لانه جاسوسی پیدا شده بود آمریکا برنامه‌ریزی داشت که در صورت تغییر رژیم ابتدا از طریق جنگ‌ها داخلی، کودتا، تحریم و تحمیل جنگ از یک کشور دیگر به مقابله بپردازد اما ما با تقدیم این‌همه شهید ایستادیم.

* تحریم هوشمند دشمن جواب نداد

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران صف کشیدند و هدف‌شان جنگ اقتصادی با ما است، گفت: تحریم هوشمند دشمن جواب نداد چون این تحریم قرار بود در عرض دو تا سه سال باعث متلاشی شدن وضع ما شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه جنگ امروز ما در داخل کیاکلا، داخل استان و کشور است، تصریح کرد: باید حواس‌مان جمع باشد آتش توپخانه به کدام سمت است، چراکه آمریکا به‌طور صریح اعلام کرده که ما مجلس بعد را می‌خواهیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها بعد از مذاکرات هسته‌ای این دوره را دوره سخت‌گیری بر ایران نام‌گذاری کردند که مقام معظم رهبری در این زمینه فرموده‌اند؛ «مگر تا الآن سخت‌گیری نبوده؟ سخت‌تر از اینکه نمی‌شود».

 

 

وی با اعلام اینکه بعضی‌ها می‌گویند این افرادی که شورای نگهبان تأیید می‌کند افراد صالحی نیستند؟ خوب سؤال درستی است که باید به آن جواب داده شود، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان نمی‌آید صالح را معرفی کند بلکه شورای نگهبان می‌گوید این افراد صلاحیت‌ دارند در انتخابات شرکت کنند و صلاحیتی که ما می‌گوییم با این صلاحیت تفاوت دارد.

* مراقب چهره‌های سفید باشیم

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه افرادی داریم که تا الان ۳۷ سال از انقلاب گذشته آدم‌هایی هستند که رادارشان به سمت آمریکایی‌ها است ولی هیچ سندی از خودشان باقی نمی‌گذارند و به این افراد چهره‌های سفید می‌گویند، تصریح کرد: مردم در راه انتخابات باید خیلی مراقب چهره‌های سفید باشند و اگر فرض کنیم عنصر نفوذی وارد مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و یا وارد ارکان دیگر نظام شود مثل موریانه از داخل نظام را می‌جود و پایه‌ها را سست می‌کنند که باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم.

وی افزود: امروز روز حساسی است چرا که یک دستگاه پیگیر و یک جبهه فراگیر علیه انقلاب اسلامی مشغول به کار هستند، آمریکایی‌ها به این انتخابات چشم دوختند و در ایران به دنبال تحول‌اند ما نیز دنبال تحول هستیم اما تحول آنها ضد تحول ما است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه موضوع امروز ما بحث چپ و راستی نیست، خاطرنشان کرد: امروز ما باید مراقب این موضوع باشیم که در مجلس شورای اسلامی تفکر پیرو ولایت‌فقیه حاکم باشد والا اگر تفکر دیگری وجود داشته باشد آن تفکر لیبرال دموکراسی است که هدایت انقلاب را به‌دست آمریکایی‌ها می‌دهد.

منبع:فارس

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو