زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ -

دیدار مردمی نماینده ولی فقیه استان مازندران با مردم شهرستان نور

نماینده ولی فقیه استان مازندران با مردم شهرستان نوردیدار کرد.

 

به گزارش سرای نور؛ آیت‌الله نورالله طبرسی با استقبال با شکوه مردم و آیت الله سجادی پدر معنوی شهرستان نور با مردم شهرهای نور، رویان، چمستان دیدار کرد.

وی با تقدیر از استقبال با شکوه مردم غرب استان مازندران در چند روز اخیر بیان کرد: ابراز احساسات مردم غرب استان به ویژه مردم شهرستان نور نشان از ولایت ‌مداری و دین‌داری مردم این دیار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: مردم پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی و تقدیم شهدای والا مقام، تحمل رنج ها و مشقت‌های ۸ سال جنگ تحمیلی، ترورها، تحریم ها، تهدیدها و… که دشمنان اسلام و آمریکا بر مردم ایران تحمیل کردند، همچنان با تمام وجود در برابر ظلم‌ها و نقشه‌های ناجوانمردانه آمریکا و دشمنان اسلام ایستاده‌اند و با پیروی از ولی‌فقیه، نقشه دشمنان را نقشه بر آب می کنند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان امیرالمؤمنین علی (ع) که می فرمایند: از گذشتگان عبرت بگیرید تا اشتباه آنان را تکرار نکنید، یاد آور شد: تاریخ همانند پیامبران درس‌هایی را به ما می آموزد که پیامبران به ما آموختند و خواندن تاریخ و تأثیر آن در زندگی انسان ها بسیار مؤثر و تأثیر گذار است.
آیت‌الله طبرسی گفت: شهرستان نور شخصیت‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، دینی و بزرگان تأثیرگذاری، همانند شیخ فضل الله نوری، حاج میر حسین نوری، علامه محدث نوری و … و شخصیت های فرهنگی، همچون نیما یوشیج را در خود پرورانده است.
وی با توجه به حضور پرشور جوانان و مردم شهید پرور نور تصریح کرد: این حضور پرشور نشانگر این است که انتخابات و آینده جمهوری اسلامی ایران برای مردم بسیار مهم است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حکومت ۲هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی و ظلم و استبداد آن و مبارزه شیخ شهید افزود: شهید شیخ فضل الله نوری از جمله روحانیونی بود که در پیروزی نهضت مشروطه نقش مهمی ایفا کرد اما پس از مشاهده انحراف در این نهضت با روشنفکران غرب زده مخالفت کرد و خواستار مشروطه مشروعه شد.
این عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:شیخ شهید با مشروطه‌ای که بنای آن بر پایه‌ی قوانین اسلامی کشورهای غربی و الگوبرداری از تمدن و فرهنگ غربی بود مخالفت کرد. او از نخستین عالمان اسلامی بود که به نقشه استعمار در جهت اسلام‌ زدایی و جایگزین کردن حکومت لائیک تحت پوشش مشروطه و قانون اساسی پی برد و چون کشورهای غربی وانگلیس شیخ را مانع رسیدن به اهداف و سیطره و نفوذ خود در ایران می‌دیدند، نقشه شوم خود را اجرای کردند و شیخ را به شهادت رساندند. آنها انتقام استاد آیت الله میرزای شیرازی را از شاگرد او آیت الله شهید شیخ فضل الله نوری گرفتند.
آیت‌الله نورالله طبرسی افزود: نهضت مشروطه، نهضت تنباکو و بخشی از نهضت نفت و … عامل بیداری و آگاهی ملت شد و زیر ساخت حکومت جمهوری اسلامی را به رهبری امام خمینی تشکیل داد.
وی با اشاره به شیخ فضل الله نوری گفت: اکنون نیز دشمنان در داخل و خارج از کشور می‌خواهند، کینه و انتقام امام خمینی(ره) را از رهبر بگیرند، پس باید هوشیار بود تا رهبر انقلاب و ولی فقیه مظلوم واقع نشود و غدیر غریب نباشد.
وی گفت: پس از پیامبران و امامان معصوم در زمان غیبت امام زمان (عج) باید به فقیه عادل و عاقل که اسلام شناس و دین‌دار باشد و در برابر کفرو شرک و نقشه های دشمنان اسلام شجاعانه بایستد،رجوع کرد و ولایت و رهبری باید تا زمان امام زمان (عج) استمرار بیابد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان با اشاره به انتخابات گفت: انتخابات تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان است و مردم باید با شرکت در انتخابات برای رفع مشکلات تلاش کنند تا اصل انقلاب که برای آن سرمایه گذاری کردند آسیب نبیند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو