زمان انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ -

فرماندار نور:

دوعامل مهم شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری خردمندانه امام (ره) و حمایت بی نظیر ملت

فرماندار نور گفت:دوعامل مهم شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی رهبری خردمندانه امام (ره) و حمایت بی نظیر ملت بود.

هادی خنجری دوعامل مهم شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی را رهبری خردمندانه امام (ره) و حمایت بی نظیر ملتی آزادی خواه، استقلال طلب و دین مدار نام برد و افزود: این دوعامل در کناریکدیگر سبب پیروزی انقلاب شد که این پیروزی در جهان بسیار تأثیر گذار بود.
وی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را شعار اساسی آن یعنی استقلال آزادی جمهوری اسلامی ذکر کرد و افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در لایه‌های نظام الهی شکل گرفت و به پیروزی رسید.
فرماندار نور گفت: ملت بزرگ ایران در حوزه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و علمی به قله‌هایی دست یافت که در زمان رژیم ستم شاهی برای هیچ کس قابل تصور نبود.
این مسئول با توجه به رخداد بسیار مهم انتخابات افزود: با کمک دستگاه های مختلف در حوزه اجرایی و نظارتی تلاش می کنیم در عرصه انتخابات امانتدار خوبی برای مردم باشیم.
هادی خنجری درپایان تصریح کرد: ما مطمئن هستیم مردم همانند همیشه با مشارکت حداکثری خود دشمن را ناامید خواهند کرد و ما نیز به عنوان خادمان ملت در دستگاه های حاکمیتی و اجرایی تلاش می کنیم که انتخابات مطمئن، سالم و مطلوبی را رقم بزنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو