زمان انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ -

سرخ پوشان تبریز و سرخ پوشان اهواز با انگیزه‌های متفاوت

هفته بیست و چهارم لیگ برتر با انجام چهار بازی به پایان می‌رسد که در مهمترین دیدار تراکتورسازی در اهواز مهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش سرای نور؛  هفته بیست و چهارم لیگ برتر که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آغاز و پیگیری شد، با انجام ۴ بازی امروز به پایان می‌رسد. در حساس ترین این دیدارها تراکتورسازی در اهواز به مصاف فولاد می‌رود.

* گسترش فولاد – صبای قم؛ فرصت‌های اندک صبا برای فرار از سقوط

با وجود این که تیم صبا در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و توانست خودش را از بین دو تیم پایین جدول جدا کند، اما خطر سقوط همچنان این تیم را تهدید می‌کند. تیم مرفاوی که در نیم فصل دوم و بعد از اضافه کردن چند بازیکن با تجربه مثل محسن فروزان و حنیف عمران زاده موفق شد به ثبات نسبی در ساختار دفاعی‌اش برسد، برای فرار کامل از خطر سقوط باید حتی در این بازی خارج از خانه هم به دنبال سه امتیاز باشد.

گسترش جایگاه مستحکمی در میانه جدول دارد و شاید بزرگ ترین انگیزه های این تیم ارائه یک بازی شرافتمندانه باشد.

* سیاه جامگان – سپاهان؛ اولین بازی میثاقیان در خانه

اکبر میثاقیان بعد از رسیدن به نیمکت سیاه جامگان کارش را با یک بازی خوب و کسب یک امتیاز از استقلال در ورزشگاه آزادی آغاز کرد. این بازی اولین باری است که بعد از سال ها اکبر میثاقیان در لیگ برتر در مشهد دیده می‌شود. قطعا میثاقیان که به اندازه کافی برای دور کردن سیاه جامگان از منطقه خطر انگیزه دارد، در این بازی خاص که اولین بازی او در مشهد است انگیزه‌هایش مضاعف می‌شود.

سپاهانی‌ها که یک بازی خوب و یک پیروزی با ارزش را هفته گذشته در دربی اصفهان به دست آوردند، در این بازی کار ساده‌ای برای کسب امتیازات کامل بازی ندارند.

* پیکان – پدیده؛ بی حرص و جوش

پیکان و پدیده دو تیمی که در میانه‌های جدول از حاشیه امنیت برخوردارند در دیداری به مصاف هم می‌روند که هیچ یک از دو تیم شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیای برای خود قائل نیستند و از سوی دیگر خطر سقوط هم این دو تیم را تهدید نمیکنند. شاید این دیداری باشد که مربیان روی نیمکت حرص و جوش زیادی نخورند و بازی نسبتا بی دردسری را مقابل هم سپری کنند. مگر آن که این بازی دستخوش یکسری حاشیه های خاص در حین انجام بازی شود.

* فولاد – تراکتورسازی؛ دربی سرخ های تبریز و اهواز

تراکتوری‌ها اگر هنوز می‌خواهند نیم نگاهی به قهرمانی داشته باشند باید روی تک تک امتیازات بازی‌هایی که پیش رو دارند حساب کنند.

شاگردان امیر قلعه نویی که در نیم فصل دوم یک شوک بزرگ خوردند و بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده شان را از دست دادند، رفته رفته فاصله امتیازی شان با صدر جدول هم بیشتر شد. حالا هفته به هفته از تعداد بازی های باقیمانده دو تیم کم می‌شود اما تراکتوری ها هنوز نتوانسته‌اند این فاصله امتیازی را جبران نمایند تا روز به روز از رسیدن به قهرمانی نا امیدتر شوند.

ساسان انصاری که در نیم فصل اول موتور گل زنی‌اش گرم بود و گل‌های زیادی برای فولاد زد، در نیم فصل دوم کمتر موفق به گل زنی شد و با افت این بازیکن در گل زنی تیم فولاد هم از تکرار نتایج درخشانش عاجز ماند.

برنامه بازی های هفته بیست و چهارم؛

جمعه ۲۰ اسفند ۹۵
* فولاد خوزستان- تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۶:۳۰ ورزشگاه غدیر اهواز
رضا کرمانشاهی – تورج عیوض محمدی – علی دودانگه – علیرضا حیدرپناه – ناظر: نادر جعفری

* گسترش فولاد تبریز- صبای قم ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
روح اله شریفی – حسن ظهیری – مهدی الوندی – شاهو اصلانی – ناظر: محمود رفیعی

* پیکان تهران- پدیده خراسان ساعت ۱۶ ورزشگاه شهدا شهر قدس
یاسر همرنگ – سعید قاسمی – براتعلی مولوی – وحید صالحی – ناظر: حسین عسکری

* سیاه جامگان مشهد- فولاد مبارکه سپاهان ساعت ۱۵ ورزشگاه ثامن مشهد
حمید حاج ملک – علی اکبر نوری – رحیم حاجیلو – علی میرغفاری – ناظر: سعید بطحایی

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها: , ,
زمان انتشار: ۲۰ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو