زمان انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۴ -

ساماندهی اعضای خانه مطبوعات مازندران به پایان رسید

افراد جامانده تا هشتم اسفند فرصت ارسال مدارک دارند

رئیس خانه مطبوعات مازندران گفت: طرح ساماندهی اعضای خانه مطبوعات مازندران به پایان رسید و افراد جامانده تا هشتم اسفند فرصت ارسال مدارک دارند.

به گزارش سرای نور؛ رضا حسن‌زاده‌اشرفی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه طرح ساماندهی اعضای خانه مطبوعات مازندران به اتمام رسید، اظهار کرد: طرح ساماندهی اعضای خانه مطبوعات مازندران براساس مصوبه خانه مطبوعات ایران انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس مفاد اساسنامه اعضای خانه مطبوعات مازندران به دو گروه اصلی و فرعی تبدیل شدند، اضافه کرد: تقسیم متقاضیان به دو گروه اصلی و افتخاری براساس نوع بیمه شاغلان حوزه مطبوعات که بیمه مرتبط با حوزه رسانه مطبوعات و رسانه داشتند تقسیم‌بندی شده است.

رئیس خانه مطبوعات مازندران تصریح کرد: براساس تقسیم‌بندی افرادی که داری بیمه مرتبط با رسانه بودند به عنوان عضو اصلی و بقیه افراد نیز براساس مفاد اساس‌نامه در لیست عضو فرعی خانه مطبوعات قرار گرفتند.

حسن‌زاده با بیان اینکه تلاش شد در این طرح از حقوق هیچ یک از فعالان مطبوعاتی استان ضایع نشود، گفت: افراد شاغل در رسانه که مدارک خویش را برای ساماندهی ارسال کردند و شغل اصلی آنها فعالیت در حوزه رسانه است به عنوان عضو اصلی و همچنین افرادی که موفق به ارسال مدارک نشدند نیز تا هشتم اسفندماه فرصت دارند نسبت به ارسال مدارک اقدام کنند.

lمنبع:فارس

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ اسفند, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو