زمان انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ -

دیگر فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد

کاندیدای احتمالی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: باید توجه داشت که این مسئولیت ها نه بازی و نه شوخی است چرا که امروز کشور با مشکلات عدیده ای روبروست و دیگر فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد.

به گزارش سرای نور؛ مهرداد بذرپاش کاندیدای احتمالی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری درباره اینکه اگر کاندیدای نهایی جبهه مردمی نبودید کنار می کشید یا خیر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وحدت، ضرورت کار است و هر چه خدا بخواهد اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: هر کس که وارد شده باید حجت داشته باشد و علاوه بر آن برنامه هم داشته باشد و باید توجه داشت که این مسئولیت ها نه بازی و نه شوخی است چرا که امروز کشور با مشکلات عدیده ای روبروست و دیگر فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد.

این نامزد احتمالی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: واقعیت امر این است که انقلاب اسلامی در وضعیتی قرار دارد که هر اشتباهی در آن ضریب چند برابر دارد.

وی تاکید کرد: امروز نیازمند تحول هستیم و این تحول باید در امر سیاست ورزی هم جاری شود و نباید مانند مدل سیاست ورزی ٢٠ سال قبل عمل کنیم.

بذرپاش اظهار داشت: در امر وحدت باید توجه داشت که وحدت شرط لازم است اما شرط کافی، پاسخگویی به نیازهای جامعه است.

بذرپاش در پایان گفت: امروز جوانان با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و وظیفه جریان های انقلابی امروز این است که به احقاق حقوق جوانان و مردم بپردازند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۴ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو