زمان انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ -

پرسپولیس با پیکان به سمت قهرمانی رفت/ سه امتیاز دیگر برای سرخ‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس که شانس اول قهرمانی شانزدهمین دوره لیگ برتر است برای رسیدن به این مهم برابر پیکان به برتری رسید تا اختلاف امتیازش با تعقیب کنندگان بیشتر شود.

به گزارش سرای نور؛ دومین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸:۵۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی بین تیم های پرسپولیس و پیکان آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. علی علیپور(۵۶) و مهدی طارمی(۹۲) برای پرسپولیس گل زدند.

دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند. در دقیقه نهم این دیدار پیکان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال از جناح راست با ضربه نعمتی از روی تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد روی یک ارسال دیگر علیرضا بیرانوند در خروج از دروازه اشتباه کرد اما خوش شانس بود که توپ درون چارچوب نبود و از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

اما مهمترین و بهترین موقعیت نیمه اول در دقیقه ۲۵ برای پرسپولیس بدست آمد که وحید امیری درون محوطه جریمه پاس رو به بیرونی را برای طارمی ارسال کرد و ضربه این بازیکن درحالی که در آستانه ورود به دروازه خالی بود با تکل بلند امیرحسین صادقی به گل تبدیل نشد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و پیکان بیشتر به ضد حملات چشم دوخته بود و پرسپولیسی ها هم پراشتباه ظاهر  شدند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول پیگیری شد اما موقعیت های پرتعدادی را شاهد نبودیم. با این حال پرسپولیس روی یک حرکت و خلاقیت انفرادی در دقیقه ۵۶ توسط علی علیپور به گل رسید تا این مهاجم پس از مدتها موفق به گلزنی شود و زمینه کسب سه امتیاز حساس برای پرسپولیس را فراهم کند.

درحالی  که این دیدار در وقت های اضافه پیگیری می شد و پیکان برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد، پرسپولیس در یک ضد حمله توسط مهمدی طارمی به گل دوم دست پیدا کرد.

دقایق پایانی این دیدار با درگیری بازیکن پیکان با مهدی طارمی و پس از آن سایر بازیکنان همراه شد که بارانی بازیکن پیکان به خاطر سیلی زدن به صورت طارمی با کارت قرمز از زمین اخراج شد.

پرسپولیس با این پیروزی ۵۹ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول ماند و به سمت قهرمانی در لیگ شانزدهم پیش رفت.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۶ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو