زمان انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ -

دبیر ستاد انتخابات شهرستان نور

تعداد داوطلبین شرکت کننده در انتخابات شورای اسلامی شهرستان نور ۱۰۶۷ نفر است

دبیر ستاد انتخابات شهرستان نور گفت: تعداد داوطلبین شرکت کننده در انتخابات شورای اسلامی شهرستان نور 1067 نفر است که شرکت داوطلبین در شهرهای شهرستان 9 درصد و در روستاها 5 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،عباسعلی حبیبی در گفت‌و گو با خبرنگار سرای نور اظهارکرد: تعداد داوطلبین شوراهای اسلامی در شهرهای شهرستان نور ۱۱۴ و در سه بخش شهرستان ۹۵۳ نفر است که در مجموع یک هزار و ۶۷ نفر داوطلب در انتخابات شورای اسلامی شهرستان نور شرکت کردند.

وی گفت: با توجه به رشد ۹ درصدی داوطلبین شهرهای شهرستان و ۵ درصدی روستاهای شهرستان نور انتظار می‌رود که شاهد حضور با شور و نشاط مردم در انتخابات باشیم.

 

دبیر ستاد انتخابات شهرستان نور تصریح کرد: سطح تحصیلات بالا در داوطلبین شوراهای اسلامی به ویژه در روستاها نشان از رشد و آگاهی مردم نسبت به شورا به عنوان یک نهاد مردمی است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های چهارساله انتخابات در کشور سبب افزایش سطح تجربیات و آگاهی مردم برای انتخاب افراد اصلح تر شده است.

 

 

حبیبی در پایان افزود: شرکت داوطلیبن جوان در این دوره چشمگیر است و حضور جوانان در کنار افراد با تجربه در شوراهای اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی می‌تواند سبب رشد و بالندگی شهرستان شود که با توجه به سال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال امیدواریم با حضور افراد شایسته شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری در شهرستان باشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو