زمان انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ -

۹ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ در مازندران عملیاتی شد

فرمانده انتظامی مازندران از تماس ۲۹ هزار نفر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: از کل تماس های مردمی بیش از ۹ هزار تماس عملیاتی شد.

به گزارش سرای نور؛ سردار سید محمود میرفیضی ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی اقدامات وفعالیت های ایام تعطیلات نوروز در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان در تشریح اقدامات و فعالیت های طرح نوروزی پلیس، از تلاش و زحمات همه همکاران اعم از معاونت های ستادی، معاونت اجتماعی، عملیات، پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان ها قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: ایام نوروز فرصتی بود تا نیروی انتظامی از همه ظرفیت ها برای ارائه خدمات صادقانه به مردم بهره ببرد و با توجه به برنامه های کلان ناجا در ابعاد مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با موادمخدر ، مبارزه با قاچاق کالا و طرح ساماندهی دریا از هم اکنون برنامه های کوتاه مدت خود را تدوین و اجرا کند.

سردار میرفیضی با اشاره به میزان تردد خودروها در محورهای درون استانی از ثبت بیش از ۳۵ میلیون تردد از ۲۵ اسفندماه تا روز سیزدهم فروردین ماه خبر داد و افزود: در محورهای مواصلاتی و شش گانه استان ( کندوان – کیاسر – سوادکوه – هراز – رامسر – گلوگاه) بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار تردد به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به میزان اقامت مسافران در استان از ثبت بیش از ۱۲ میلیون و ۶۱۱ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین به اقدامات و فعالیت های فرهنگی پلیس در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: همکاری با گروه های تبلیغی حوزه علیمه قم، تعامل و همکاری نزدیک با صدا و سیما، تولید و ساخت برنامه های رادیویی و تلویزیونی و تولید بسته های فرهنگی حاوی هشدارهای انتظامی و ایجاد بیش از ۱۲ ایستگاه فرهنگی پلیس از جمله این اقدامات است .

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۷ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو