زمان انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ -

مرگ نوجوان ۱۳ ساله در گرگانرود و تولد نوزاد در کوه

غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله در گرگان رود، مرگ دو نفر در تصادف سه راهی اینچه برون، آتش‌سوزی جنگل قرق و تولد یک نوزاد در منطقه‌ای صعب‌العبور از اتفاقات رخ‌داده در گلستان طی یک روز است.

به گزارش سرای نور؛ معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان اظهار کرد: روز جمعه برای استان گلستان روز پرحادثه‌ای بوده و در حوادث رخ‌داده سه نفر کشته شدند.

علیرضا صیاد تصریح کرد: حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح طی تماس تلفنی با ندای ۱۱۲ هلال‌احمر از غرق شدن یک نوجوان ۱۳ ساله از اهالی روستای چن سولی شهرستان آق‌قلا در رودخانه گرگان رود باخبر شدیم که بلافاصله تیم اولیه به منطقه اعزام شد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان افزود: اهالی روستا موقعیت این جوان ۱۳ ساله را شناسایی کرده و با کمک نیروهای امدادی هلال‌احمر پیکر این نوجوان از رودخانه خارج شد.

صیاد اظهار کرد: با توجه به اینکه رودخانه گرگان رود منطقه پرحادثه‌ای بوده و زمین‌های اطراف رودخانه هم کشاورزی است انتظار می‌رود مسئولان امر نسبت به آگاه‌سازی اهالی منطقه از خطرات و ارائه آموزش‌های لازم به مردم منطقه با حساسیت بیشتری وارد عمل شوند.

وی گفت: حادثه دوم رخ‌داده در گلستان که هم‌زمان با غرق شدن این نوجوان ۱۳ ساله بود، مربوط به‌تصادف دو خودروی سمند و تویوتا کمری در سه‌راهی اینچه برون بوده که منجر به کشته شدن دو نفر از سرنشینان خودروها شده است.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان اظهار کرد: حادثه سوم مربوط به آتش‌سوزی جنگل قرق بوده و با اعزام نیرو به منطقه خوشبختانه آتش‌سوزی مهار شد.

صیاد افزود: خبر مسرت‌بخش این روز پرحادثه مربوط به انتقال یک مادر باردار از منطقه صعب‌العبور یزدان‌آباد در ارتفاعات درازنو کردکوی به منطقه‌ای امن و تولد نوزاد بوده است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۸ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو