زمان انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ -

فرماندار شهرستان نور:

عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام تعطیلات نوروزی رضایت بخش بود

جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان نور با حضور فرماندار ، بخشداران، شهرداران و دیگر اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری نور برگزار گردید.

به گزارش سرای نور؛ هادی خنجری فرماندار شهرستان نور با تبریک ایام عید نوروز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در رأس نظام جمهوری اسلامی با اجتهاد و بررسی عمق مسایل مبتلابه کشور، هر ساله راه را برای مسئولان و ملّت مشخص و مسیر حرکت را نیز برای رسیدن به هدف تبیین می‌فرمایند.

فرماندار نور تصریح کرد: این اتّفاق که چند سالی است با نامگذاری شعار سال توسط معظم له در پیام نوروزی مطرح می‌شود، خط و مشی قوای سه گانه است و هیچ کس حق ندارد با بهانه جویی به آن خدشه وارد کند.

 

 

خنجری تصریح کرد: نامگذاری سال ۹۶ با شعارِ «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» فرصتی گران بها برای مجموعه‌ی قوای کشور و به خصوص دولت به عنوان سکاندار اجرایی کشور از سویی و ملّت ایران به عنوان «صاحبان کشور» از سوی دیگر است تا با تقویت عنصر اعتماد متقابل بین خود و شکل‌دهی هرچه بهتر و کامل‌تر فضای تولید و اشتغال، گام‌های مهم و بزرگی در مسیر پیشرفت بردارند.

ریس ستاد خدمات سفر شهرستان نور در ادامه از همه دستگاه‌های خدمات رسان در ایّام نوروز تقدیر کرد و عملکرد همه دستگاهها را مطلوب دانست و افزود: با تدابیر خوب نیروی انتظامی امنیت در شهرستان حاکم است و انواع تخلّف و جرائم به شدّت کاهش یافت.

این مسئول از پلیس راه، راهور، هلال احمر، اورژانس، حوزه بهداشت و درمان و دیگر دستگاه‌های مرتبط با خدمات سفر تقدیر کرد و از آنان خواست تا همین تلاش را برای رفاه حال هموطنان و شهروندان تا پایان سفرها ادامه  دهند.

 

منبع:روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو