زمان انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ -

مردم به افرادی رای دهند که شاخص های موردتاکید رهبری را دارا باشند

امام جمعه نور در خطبه های نماز جمعه شهرنور گفت : مردم به افرادی رای دهند که شاخص های موردتاکید مقام معظم رهبری را دارا باشند

به گزارش سرای نور؛ امام جمعه شهرستان نور گفت:به دلیل استقرار و حمایت‌های مالی غرب به ویژه آمریکا و هم پیمانانش از سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه سازمان ملل، این سازمان‌ها مدافع حقوق بشر و حق ملت‌ها نیستند و مستقیم و یا با سکوت از آنان حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران نوری در مصلی الغدیر این شهرستان، با توصیه به تقوی الهی، اظهار کرد: رسول اکرم(ص) فرمود:« بهترین توصیه، یاد مرگ است» و انسان باید همواره به یاد مرگ و اماده رفتن باشد که با این آمادگی بهترین سرمایه تقوی است.

وی افزود: عفت و پاکدامنی برای جامعه ضروری و اگر عفت نداشته باشیم نمی‌توانیم تقوی کسب کنیم و مراقب خود و دوری از گناه باشیم، همان‌طور که مراقب سلامت جسم هستیم باید مراقب روح خود هم باشیم و اوامر و نهایی خداوند را برای سلامتی روح و جسم عمل کنیم.

امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: امروز دنیا را خلاء معنویت پر کرد، علاوه بر مشکلات اقتصادی، مشکلات روحی و معنوی گریبانگیر جامعه است.

این مسؤول با اشاره به عملکرد صحیح و درست توسط همه افراد، بیان کرد: برخی کسبه منتظر ایام تعطیل هستند تا کار یکسال را بکنند و از این رو نگران درآمد خود بودند که باید گفت، صاحبان کسبه رعایت انصاف و درستی عمل به کسب شما برکت می‌دهد والا منتظر ایام خاص بودن و افزایش قیمت کاری از پیش نمی‌برد.

امیری‌ارجمند در بخش دیگری از خطبه‌ها به مناسبت‌های در پیش رو اشاره کرد و با تبریک ایام ولادت، اظهار کرد: امام جواد(ع) توصیه فرمود که همواره استغفار کنید و به دیگران احترام بگذارید و فراوان صدقه دهید که فوز عظیم نصیب شما می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایام اعتکاف را در پیش داریم، آنهایی که می‌توانند از این فرصت توبه و استغفار استفاده کنند و معتکف شوند و آنهایی هم که نمی‌توانند سفره معتکفان را فراهم کنند و از این فرصتی که خداوند در اختیار گذاشته بهره ببرند.

امام جمعه شهرستان نور از استقبال افراد برای آمادگی در شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: ما انتظار داشتیم افراد دیگری هم ثبت‌نام می‌کردند و احساس مسؤولیت و وظیفه می‌کردند و وارد میدان می‌شدند، احساس مسؤولیت ضروری است و مهم‌تر آن که مردم باید به افرادی رأی دهند که شاخص‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری که بارها تکرار شده است را دارا باشند، از طایفه‌گری و فامیلی و قومی پرهیز کنند.

این مسؤول به حمله موشکی(پرتاب ۵۹ موشک) از سوی نیروهای آمریکایی به سوریه اظهار کرد: کشوری که ادعای حقوق بشری دارد با این کار توانست کشورهایی چون رژیم صهیونیستی، عربستان، انگلیس و دیگر هم‌پیمانانشان را خوشحال کند اما دلیل این کار چه بود آیا در سوریه سلاح شیمیایی تولید شد؟ چرا در اجلاس منع تولید سلاح شیمیایی شرکت نکردید؟! واضح است که طرفدار بشر و حقوق بشر نیستید و طرفدار تروریست هستید.

امیری‌ارجمند حمله موشکی به سوریه را تعرضی به روسیه هم دانست و گفت: سازمان‌های بین‌المللی هم به دلیل حضور در آمریکا از حقوق بشر دفاع نمی‌کنند بلکه از آمریکا و رفتار ضد حقوق بشری آنان دفاع می‌کند و یا سکوت می‌کنند، اینها دنبال حق و حقوق مردم نیستند و خود مردم باید از حقوق خود دفاع کنند.

زمان انتشار: ۱۸ فروردین, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو