زمان انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ -

فرماندار نور:

مسئولان بیت‌المال را در انتخابات به نفع یا ضرر نامزدها استفاده نکنند

فرماندار نور گفت: مسئولان بیت‌المال را در انتخابات به نفع یا ضرر نامزدها استفاده نکنند زیرا ما نگهبان حریم ولایت، ارزش‌ها و خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نور در سال جدید برگزار شد.
هادی خنجری در این جلسه با گرامیداشت مناسبت‌ها و قدردانی از ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان، اظهار کرد: باید آمادگی لازم برای خدمت رسانی به مردم را داشته باشیم و قطعاً این آمادگی را همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات شایسته در فصل تابستان دارند.

 

 

وی گفت: ثبت نام کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد و هزار و ۶۷ نفر در این حوزه ثبت نام کردند که در ۵ شهر شهرستان نور ۹ درصد و در سه بخش شهرستان، پنج درصد رشد داشتیم.
فرماندار نور تأکید کرد: انتخابات از مهمترین برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی است که بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است و انتخابات با وفاق ملی، همدلی، همکاری و حضور با شکوه مردم می‌تواند یک فرصت بین‌المللی برای ما ایجاد و همانند انتخابات گذشته دشمن را در مقابل جمهوری اسلامی ناامیدتر و مأیوس‌تر کند و با اراده دولت و همت مردم که این نظام متعلق به مردم است، شاهد صحنه‌های حماسی باشیم که پشتوانه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است.

این مسئول با اشاره به دستگاه‌های اجرایی ومسئولان برای حفظ وحدت خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا آخرین لحظه مسئولیت برای خدمت به مردم که از وظایف ما است، وحدت را حفظ کنیم که رسالت ما جزاین نیست.
خنجری تأکیدکرد: فرصت‌های اعتباری و بیت‌المال که در اختیار ما قرار دارد را نباید به نفع یا علیه کسی استفاده کنیم که همه ما نگهبان حریم ولایت، ارزش‌ها و خون شهدا هستیم و باید مراقب باشیم که از خط قرمز عبور نکنیم.
وی افزود: مهمترین وظیفه‌ای که شهدا از ما خواستند این است که خط ولایت را گم نکنیم زیرا شهدا تا پای جان ولایت پذیری محض داشتند و در مکتب اهل بیت، ولایت مطلقه فقیه، حرف اول و آخر را می‌زند و امروز ما در غیاب امام عصر (عج) باید از ولایت تابعیت محض داشته باشیم.
فرماندار نور با اشاره به انتخابات اظهارکرد: خودم و تمامی همکارانم را به تقوای سیاسی دعوت می‌کنم زیرا همه باید در انتخابات از مسیر قانونی عبور کنیم.

 


این مسئول تصریح کرد: مراقب باشیم برای کسب آرای انتخاباتی، دیگران را تخریب نکنیم و سبب شادی دشمنان نشویم زیرا موظف هستیم شرایطی را فراهم کنیم که مردم با حضور دشمن شکن خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

خنجری با اشاره به اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: پیرو عملی ولایت بودن را باید در عمل نشان دهیم و تلاش کنیم امسال شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را محقق کنیم.
وی گفت: بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم را در سختی و رنج قرار می‌دهد و همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم دغدغه مردم در امرار معاش کاهش دهیم که مطمناً پاداش کسانی که در این راه تلاش می‌کنند کمتر از پاداش شهدا نیست.
فرماندار نور تأکیدکرد: نباید از قانون عبور کنیم اما باید آنقدر قانون را به نفع مردم خم کنیم که منافع مردم تأمین شود و این مهمترین موضوعی است که ما باید به دنبال آن باشیم، همه گره‌ها را محکم نکنیم که راه عبور به مردم، سرمایه‌گذاران و اشتغال آفرینان ندهیم بلکه باید طوری عمل کنیم که شرایط را برای مردم بهتر کنیم.

این مسئول با اشاره به همایش اقتصاد مقاومتی با حضور کمیسیون اقتصادی و مسئولان در شهرستان‌های نور و محمودآباد از پیگیری، تلاش و زحمات بی‌شائبه نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در برگزاری این همایش ملی که سبب ایجاد فرصت برای استان و شهرستان شد و همچنین حمایت و تلاش استاندار مازندران برای تحقق این همایش و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نور برای برپایی همایش علمی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد اسلامی نور قدردانی کرد.

خنجری بیان‌کرد: در ایام حساس انتخابات که زمینه را برای حضور باشکوه مردم فراهم می‌کنیم انتظار ما از مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که با حفظ آمادگی پاسخگو باشند.

 

 

وی با اشاره به پایان سال مالی افزود: دستگاه‌های اجرایی تخصیص‌ها و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را به صورت مکتوب اعلام کنند زیرا میزان تخصیص دستگاه‌ها و جذب اعتبار در تخصیص اعتبار سال آینده تأثیرگذار است.
فرماندارنور با تأکید بر حضور، ورود و خروج مسئولان و مدیران دستگاه‌ها خواستار پاسخ گویی مدیران به مردم شد.
این مسئول در پایان با قدردانی از خبرنگاران و زحمت کشان عرصه اطلاع رسانی حمایت از خبرنگاران را از سوی مسئولان شهرستان ضروری دانست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ فروردین, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو