زمان انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

گزارش: تبریز و راز قهرمانی پرسپولیس

تیم های تبریزی نتایج کاملا متفاوتی مقابل پرسپولیس و استقلال گرفته اند.​​​​​​​

به گزارش سرای نور؛

سرخپوشان پایتخت ۱۶ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن را از تیم های تبریز گرفته اند اما آبی پوشان پایتخت تنها موفق به کسب ۶ امتیاز مقابل تیم های تبریزی شده اند! نکته جالب تر این که استقلالی ها این فصل در خانه موفق به شکست سه تیم آذربایجان در خانه نیز نشده اند و در تبریز هم فقط ماشین سازی را مغلوب کرده اند!

 

اما اوضاع برای پرسپولیس کاملا متفاوت است. آن ها در ابتدای فصل گسترش را در تبریز شکست دادند، سپس با نتیجه بدون گل مقابل تراکتور متوقف شدند و ۷ هفته بعد با تک گل وحید امیری بر ماشین سازی چیره شدند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیم فصل دوم نیز به این نتایج درخشان تداوم بخشیدند؛ ابتدا در دیدار حساس گسترش فولاد را بردند، بعد از آن با سه گل تراکتور را در دیداری که فینال لیگ نامیده می شد، شکست دادند و هفته گذشته نیز در ورزشگاه یادگار امام بر ماشین سازی غلبه پیدا کردند که اتفاقا همین پیروزی حکم به قهرمانی زود هنگامشان در لیگ برتر داد. قرمزهای پایتخت ۸ گل به سه تیم تبریزی زدند و هیچ گلی از آن ها دریافت نکردند تا آماری خیره کننده مقابل این تیم ها ثبت کنند.

 

در آن طرف شاگردان علیرضا منصوریان دو دیدار که پیروز بودند را مقابل ماشین سازی و گسترش فولاد در تهران با تساوی عوض کردند اما مقابل تراکتور با وجود پیشی گرفتن از رقیب شکست خوردند! در نیم فصل دوم سبزهای تبریز را قاطعانه و با نتیجه ۳-۰ در خارج از خانه شکست دادند اما مقابل گسترش فولاد متوقف شدند و امروز هم شکست تلخی مقابل تراکتور تجربه کردند.

 

پرسپولیسی ها ۱۰ امتیاز بیشتر از استقلال در رویارویی مقابل تبریزی های گرفت و اگر آبی پوشان عملکرد بهتر از این در این ۶ دیدار داشتند، حتی امروز می توانستند به عنوان مدعی عنوان قهرمانی در لیگ نمود پیدا کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو