زمان انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

ورزشگاه پارس شیراز که آخرین نامگذاری ورزشگاه مدرن ومعتبر شیراز است در ابتدا به اسم میانرود ساخت خود را آغاز کرد وسپس به ورزشگاه آزادی شیراز تغییر نام داد .

۳ نام مختلف برای تازه ترین ورزشگاه ایران

ورزشگاه پارس شیراز که آخرین نامگذاری ورزشگاه مدرن ومعتبر شیراز است در ابتدا به اسم میانرود ساخت خود را آغاز کرد وسپس به ورزشگاه آزادی شیراز تغییر نام داد .

سرای نور؛هادی عقیلی در حالی به پایان فوتبال خود رسید که او میتوانست  حد اقل تا جام جهانی ۲۰۱۴ در میدان ملی بماند اما اشتباهات او در رابطه با کی روش  مانع این افتخار برای او شد واو حضور در جام جهانی را تا ابد از دست داد ،برای بازیکنی که ۶۹ بازی ملی کرده وبا زدن ۱۰ گل بهترین مدافع وسط گلزن تاریخ فوتبال ملی بود، رفتن به یک جام جهانی حداقل حق او بوده است.
هادی عقیلی در فوتبال باشگاهی هم ۲۹ گل زد تا با احتساب ۱۰ گل ملی وجمع ۳۹ گل زده رسمی از بهترین گلزنان مدافع آسیا هم باشد.
سهم علی  پروین در شکل گیری زندگی ورزشی او بسیار بود .شاید باورتان نشود اما هادی عقیلی همراه رضا شاهرودی،ادموند بزیک، هادی مهدوی کیا،احمدرضا عابدزاده  و.. از نفراتی بود که در نوروز ۸۰ از پرسپولیس کنار گذاشته شد .پروین این نفرات را احتمالا به خاطر حضور در میهمانی عباس انصاری فرد که مدیر عامل پرسپولیس بود وعلی پروین او را قبول نداشت ،از پرسپولیس اخراج کرد.
علی پروینی که این روزها نقشی کاملا پدرانه بر پرسپولیس دارد در ۱۶ سال قبل چنین رفتار وچنین  عملکردی در پرسپولیس داشت،بازیکنان را یک باره از تیم اخراج میکرد وگاهی هم کارهای عجیب دیگری میکرد .مثلا مدیریت تیم یک مربی از خارج می آورد تا در کادر فنی حضور داشته باشد اما علی پروین مربی را به تمرین راه نمی داد!
به هر حال هادی عقیلی با اخراج پروین عاقبت به خیر شد وبا درخشش فوق العاده در تیم های امید وبزرگسالان سایپا در فوتبال ما چهره کرد ومدتها در سایپا بود وسپس در سپاهان دوران بالندگی فوتبالش را تجربه کرد.
عقیلی مثل برهانی ۳۴ ساله وعنایتی ۴۱ ساله فوتبال خود را کنار گذاشت .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو