زمان انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

ماه ها از آخرین گل اینیستا برای بارسا در لالیگا می گذرد و کاپیتان در امر گلزنی به رقبا در رقابت های داخلی ناکام مانده است.

از برنابئو تا برنابئو، دوری ۵۰۰ روزه اینیستا از گل

سرای نور؛از آخرین گل آندرس اینیستا در لالیگا ۵۱۹ روز می‌گذرد. آن گل برابر رئال مادرید به ثمر رسید و یک گل معمولی هم نبود. هافبک بارسلونا با همکاری نیمار توانست به زیبایی دروازه‌ کیلور ناواس را باز کند و خوشحالی پس از گل خاص او با لیونل مسی در  یادها ماند.

 

 

 

 

اینیستا در مدت ۱۱۲۹ روز در لالیگا  تنها دو گل به ثمر رسانده است که هر دو گل هم زیبا و بااهمیت بودند. زننده گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰، معمولا به ندرت گلزنی می‌کند اما گل‌هایش فراموش نشدنی هستند. در آستانه ال کلاسیکو، کاپیتان بارسلونا فرصت دارد یک بار دیگر،‌ فردا شب در سانتیاگو برنابئو گلزنی کند. او می‌تواند گل تاریخی دیگری در کارنامه‌اش به ثبت برساند و همچنین به ناکامی‌اش در گلزنی پایان بدهد.

 

البته هافبک اسپانیایی در این فصل در اغلب بازی‌ها نیمکت‌نشین بوده و این موضوع در آمار گلزنی‌اش تاثیر گذار بوده است. قرارداد اینیستا با بارسلونا در پایان فصل تمام می‌شود. با خداحافظی لوییس انریکه و حضور سرمربی جدید شاید شرایط اینیستا بهتر شود و بتواند بیشتر در ترکیب اصلی قرار داشته باشد. با این حال هنوز هافبک بارسا تمدید قراردادش را تایید نکرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو