زمان انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

رادیو هفتاد و هفت ساله می شود

همزمان با فرارسیدن 4 اردیبهشت، هفتاد و هفتمین سالروز تاسیس رادیو در ایران، شبکه های مختلف صدای جمهوری اسلامی ایران با تولید ویژه برنامه های متنوع این مناسبت را گرامی می‌دارند.

سرای نور؛به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه های مختلف رادیویی همزمان با فرارسیدن۴ اردیبهشت ماه، هفتاد و هفتمین سالروز تاسیس رادیو در ایران ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده اند که تقدیم مخاطبان این رسانه گرم و شنیداری می‌ کنند.

رادیو ایران

همزمان با هفتاد و هفتمین سالروز تأسیس رادیو در ایران این شبکه رادیویی روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در استودیوی شماره ۸، مراسم بزرگداشت اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری را برگزار می‌ کند که تاکنون هفتاد و هفت اثر به دبیرخانه این مسابقه رسیده است و قرار است در آن روز در هر بخش سه نفر کاندیدای دریافت تندیس زرین شوند. از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح نیز برنامه «جشن رادیو» به طور مستقیم از این شبکه پخش می‌شود.

رادیو تهران

گرامیداشت هفتاد و هفتمین سالگرد تأسیس رادیو در ایران دوشنبه از ساعت ۱۸ به تهیه‌کنندگی امیر بنی هاشمی از برنامه «۰۲۱» تقدیم مخاطبان رادیو تهران می شود.

رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت به مناسبت روز جهانی رادیو و مبعث رسول اکرم (ص)، مراسم جشنی را با حضور همسایه های «خونه زندگی»، دوشنبه چهارم اردیبهشت در فرهنگسرای اندیشه برگزار می کند.

برنامه «خونه زندگی» با حضور کارشناسانی همچون دکتر حمیدرضا بابا مرادی، روان شناس و دکتر جلالی و امیر نوری، پیشکسوت گویندگی به موضوع دورهمی و شادی خواهد پرداخت.

یکی از جذابیت های برنامه «خونه زندگی» به تهیه کنندگی شهرام زین العابدین که دارای بخشهایی نظیر استنداپ کمدی، گویندگی برای رادیو، مهارتهای زندگی است، حضور شخصیت های مینا و سعید با اجرای مریم سرمدی و مسعود خواجه وند است.

در راستای اهداف رادیو سلامت که آگاهی بخشی به مخاطبان در حوزه پزشکی و فراهم آوردن زمینه ارتباط دو سویه شنونده ها با برنامه سازان است، مقرر شد تا جشن روز جهانی رادیو، روز دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای شفق با حضور مخاطبان و برنامه سازان برگزار شود.

رادیو فرهنگ

برنامه روتین «عصرانه با کتاب» چهارم اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ به موضوع رادیو و سالگرد تاسیس آن می پردازد.

رادیو قرآن

«صبح و سلام» که روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ساعت۶:۳۰ از رادیو قرآن پخش می‌شود، به نقش رادیو در ترویج فرهنگ قرآنی و گفت و گو با مسئولان رادیو و اطلاع رسانی از برنامه های این روز می‌پردازد.

«حیات طیبه» نیز که همان روز ساعت ۹:۱۵ پخش می‌شود، نقش رادیو در آشنایی مخاطبان با سبک زندگی قرآنی و ترویج آموزه های دینی را بررسی می‌کند.

رادیو گفتگو

برنامه «گفتگوی فرهنگی» با حضور چند تن از پیشکسوتان رادیو و اهالی این رسانه به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد تأسیس رادیو در ایران به صورت ویژه از ساعت ۲۰:۰۰ به مدت یک ساعت از این شبکه به روی آنتن می‌رود.

رادیو معارف

این شبکه رادیویی در فواصل پخش و همچنین برنامه «مجله روز» کاری از گروه رویدادهای معارفی و اطلاع‌رسانی که ساعت ۸:۳۰ از رادیو معارف پخش می‌شود، این مناسبت را گرامی می‌دارد.

رادیو ورزش

رادیو ورزش در برنامه های پنجره‌ای رو به شب، صبح و ورزش، نیمکت و عصرانه با تبریک به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد رادیو و گفت و گوی تلفنی با پیشکسوتان رادیو این مناسبت را گرامی می‌دارد.

«پنجره ای رو به شب» به تهیه کنندگی احمدرضا طاهری سوم اردیبهشت ساعت ۲۲:۰۰، برنامه «صبح ورزش» چهارم اردیبهشت ساعت ۷:۱۵ به تهیه کنندگی احمدرضا طاهری، «نیمکت» ساعت ۱۰:۰۰ به تهیه کنندگی مریم رستمی و «عصرانه» به تهیه کنندگی سیدمرتضی سیدمحمدی ساعت ۱۷:۰۰ به روی آنتن می‌رود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو