زمان انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

پورموسوی: وعده ما جشن صعود در قطر!

پورموسوی می گوید بازی سختی برابر الفتح خواهند داشت و هر در دو تیم برای برد به میدان خواهند آمد.

سرای نور؛۷سید سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از بازی با الفتح گفت: ابتدا از فدراسیون فوتبال قطر تشکر می کنیم بابت برگزاری این بازی و همکاری هایی که با ما در این چند روز داشتند.مطمئنا بازی خیلی مهمی در گروه ما برگزار می شود، هر دوتیم به بردن فکر می کنند چرا که هر تیم با پیروزی به صعود امیدوار تر می شود.

 

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه افزود: به امیدخدا تلاش می کنیم تا با برد در بازی برابر الفتح، جشن صعود را در قطر برگزار کنیم.مطمئن هستم الفتح تیم قدرتمندی است اما ما تنها به صعود می کنیم و باید این بازی را پیروز شویم.

 

پورموسوی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تاثیر منفی عدم حضور تماشاگران تیمش گفت: حضور هوادار در ورزشگاه تاثیر زیادی دارد اما تلاش می کنیم بتوانیم با همدلی این کمبود حضور تماشاگران را جبران کنیم.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه ۱۰ روز قبل در قطر شکست خورده اند و آیا در قطر بدشانس هستند، گفت: بزرگترین نعمتی که خدا به انسان داده فراموشی است. بازی با الریان را فراموش کرده ایم و امیدواریم با پیروزی برابر الفتح آن خاطره بد را فراموش کنیم.

 

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی درباره برخورد احتمالی شان با الریان، گفت:از ابتدا قدم به قدم پیش رفته ایم و اکنون تنها به صعود فکر می کنیم و سپس به تیمی که می خواهیم برابر آن قرار بگیرم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو