زمان انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

فرصت استثنایی مشهدی‌ها برای سبقت

تیم سیاه جامگان در فاصله دو هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر به مصاف ماشین سازی سقوط کرده خواهد رفت و این بهترین فرصت برای شاگردان میثاقیان است که پنجمین پیروزی فصل خود را دشت کنند.

سرای نور؛همزمان با دیدار سیاه جامگان و ماشین سازی در تبریز که در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ شانزدهم برگزار خواهد شد، دو تیم نفت تهران و صبای قم هم در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می روند؛ دو دیداری که نتایج آنها تاثیر مستقیم در تعیین دومین تیم سقوط کننده به همراه ماشین سازی خواهد داشت.
اولین دیداری که فرهاد کاظمی کار خود را به صورت رسمی در تبریز آغاز کرد، مقابل سیاه جامگان بود و در آن دیدار خداداد عزیزی موفق به کسب تنها پیروزی خود در این فصل شد.
حالا ماه ها ازآن مسابقه گذاشته و دو تیم در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که سقوط ماشین سازی قطعی شده و تیم سیاه جامگان در آستانه سقوط قرار دارد.
رقابت برای نیفتادن در پایین جدول میان دو تیم صبای قم با ۲۵ امتیاز و سیاه جامگان با ۲۴ امتیاز است. ماشین سازی تاکنون از ۲۸ مسابقه اخیر خود در ۱۸ دیدار بازنده بود و تنها ۳ پیروزی را در کارنامه داشته؛ آنها ۸ تساوی نیز کسب کرده اند. در مقابل تنها مزیت تیم سیاه جامگان که میثاقیان را به عنوان سومین سرمربی در کنار خود می بیند، تساوی های بیشتری است که به دست آورده؛ تیم سیاه جامگان تنها ۴ پیروزی دشت کرده که تنها یک بازی بیشتر از ماشین سازی سقوط کرده است.
با این حال ماشین سازی در شرایطی برابر میهمان خود سیاه جامگان صف آرایی می کند که با غیبت ۸ بازیکن خود کار سختی در پیش دارد؛ به این موارد بی انگیزگی شاگردان کاظمی را هم اضافه کنید.
با این وصف و با توجه به اینکه تیم صبای قم حداقل روی کاغذ کار بسیار دشوارتری برای برتری بر نفت تهران دارد، شاید این بهترین فرصت برای سیاه جامگانی ها باشد تا با پیروزی مقابل ماشین سازی پس از مدت ها تعقیب صبای قم، بتوانند جای این تیم را در رتبه چهاردهم بگیرند.
گفتنی است تمام دیدارهای این هفته روز شنبه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه های مختلف آغاز می شود. ضمن اینکه صبای قم در هفته آخر میزبان استقلال خوزستان است و سیاه جامگان در خانه پذیرای پرسپولیس خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو