زمان انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

چه کسی تربیت نیروهای سیاسی را بر عهده دارد؟

در هر قسمت از برنامه «180 درجه» با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر 2 مهمان برنامه را مورد سوال قرار می دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می کنند.

سرای نور؛به نقل از  مسئول روابط عمومی برنامه «۱۸۰ درجه»، این برنامه جمعه هشتم اردیبهشت ماه با موضوع حلقه مفقوده کاردسازی و با حضور محمدعلی وکیلی نماینده مجلس و مهدی فضائلی تحلیل گر مسائل سیاسی روی آنتن شبکه افق می رود.
سوال اصلی که قرار است در حوزه کادرسازی نیروهای انسانی در این برنامه محل مناظره شود این است که آیا باید تربیت نیروی سیاسی به احزاب سپرده شود؟
در هر قسمت از برنامه «۱۸۰ درجه» با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر ۲ مهمان برنامه را مورد سوال قرار می دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می کنند که در این برنامه ساعده سیما فعال سیاسی و مدیر مسوول گروه رسانه ای پویش اصلاحات، ابراهیم ترقی نژاد خبرنگار خبرگزاری ایلنا، محمد صادق رخ فرد مدیر مسوول پایگاه خبری و تحلیلی «نما» و سجاد نوروزی فعال رسانه ای «۱۸۰ درجه» را همراهی می کنند.
این برنامه به صورت یک مجله با آیتم‌هایی جدید تولید می‌شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش‌ها شامل اسکایپ بین المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز در تاکسی با حضور امید مهدی نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.
سید مرتضی فاطمی در سری جدید همچون فصل گذشته علاوه بر اجرا، تهیه کنندگی و سردبیری این مجله تلویزیونی و فواد صفاریان پور نیز کارگردانی را بر عهده دارند.
کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو