زمان انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

با اعتماد به نفس بالا، در آزادی امتیاز گرفتیم

مدیر باشگاه الاهلی امارات پس از حضور در تهران و دیدار برابر استقلال در رابطه با این بازی و شرایط دیدار در تهران به اظهارنظر پرداخت. ​​​​​​​

سرای نور؛

احمد الکمالی، مدیر باشگاه الاهلی امارات در رابطه با اوضاع این تیم و دیدار برابر استقلال ایران گفت: ما در این بازی در زمین حریف، در آب و هوای توفانی و بارانی و برابر تعداد بسیار زیادی از هواداران بازی کردیم، همه این ها بازی را برای ما بسیار سخت و مشکل می کرد اما بازیکنان ما توانستند با مدیریت کوزمین به ارائه یک بازی هوشمندانه بپردازند و بتوانند با یک امتیاز تهران را ترک کنند.

 

او ادامه داد: ما در حالی برابر استقلال قرار گرفتیم که ممکن بود هر تیمی را دچار اضطراب کند اما بازیکنان الاهلی توانستند با اعتماد به نفس بالا تحت تاثیر جو روانی ورزشگاه قرار نگیرند و به کار خود بپردازند ضمن اینکه کوزمین نیز توانست به خوبی بازیخوانی کند و حضور بازیکنانی مانند آساموا جیان و سعید جاسم به عنوان بازیکنان جانشین به دلیل برنامه های تاکتیکی وی بود.

 

الکمالی ادامه داد: با این تساوی ارزشمند شانس صعودمان را افزایش دادیم و سعی می کنیم تا در دیدار برابر لوکوموتیو نیز به همین ترتیب در میدان حضور پیدا کنیم تا بتوانیم سه امتیاز مهم آن بازی را نیز به دست بیاوریم و سپس با خیال راحت به مرحله بعد برویم و در بازی های حساس یک شانزدهم نهایی حضور پیدا کنیم.

 

او در رابطه با حضور هواداران تیم الاهلی گفت: بازیکنان ما به حضور هواداران تیم عادت کرده اند، آنها پشتیبان ما هستند و ما امیدوارم آنها در بازی بعدی نیز در ورزشگاه حضور پیدا کنند چرا که آن یک دیدار ملی محسوب می شود و این وظیفه هرکسی است که پشت کشورش بایستد. قطعا حضور هواداران و هم صدا شدن آنها با بازیکنان باعث به وجود آمدن یک نتیجه بسیار خوب خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو