زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

جدال چیپ زن‌ها برنده نداشت (عکس)

جنگ دو بازیکنی که با پنالتی های چیپ در آسیا تیم های خود را در معرض حذف از این تورنمنت قرار دادند در ورزشگاه آزادی بدون برنده به پایان رسید.

سرای نور؛

رویارویی پرسپولیس با ذوب آهن در هفته بیست و نهم جنگی بود میان دو چهره کلیدی در خط حمله دو تیم، مهاجمانی که به مردان گلزن و در عین حال پنالتی زن پرسپولیس و ذوب آهن تبدیل شده و در یکی، دو بازی گذشته در لیگ قهرمانان با از دست دادن پنالتی های حساس مقابل الریان و العین تیم های خود را در آستانه خداحافظی تلخ از این تورنمنت معتبر قرار دادند.
مهدی طارمی و جری بنگستون با پنالتی های چیپ مقابل رقبای قطری و اماراتی خود نه تنها تیم های خود را با بحرانی جدی روبرو کردند بلکه فشار انتقادات بسیار زیادی را در این روزها به دوش کشیدند از همین رو تقابل آنها در جدال حساس عصر دیروز می توانست جذابیت های زیادی داشته باشد که اتفاقا با درخشش هر دو مهاجم نیز توام شد، درخششی که نتوانست به آنها برای برنده شده در این نبرد کمک کند.

 


در ابتدا این جری بنگستون بود که با انگیزه های فراوان برای درخشش مقابل تیم سابق موفق شد دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه بیرانوند کند، گل هایی که یکی با ضربه سر بود و دیگری با یک بغل پای آرام که روی اشتباه محرز گلر پرسپولیس و ربیع خواه وارد دروازه میزبان شد اما بعد از این نوبت به مهدی طارمی رسید که در ابتدا با یک چیپ دیدنی و پس از آن از روی نقطه پنالتی دروازه رشید مظاهری را باز و جدال نفسگیر دو تیم را به تساوی بکشد.

 


چیپ زنان ناکام آسیا به مردان دو گله تیم های خود تبدیل شدند تا همین عملکرد برنده ای برای نبرد آنها در پی نداشته باشد  گرچه در پایان هم بنگستون از تیم سابقش انتقام گرفت هم طارمی موفق شد عنوان اقای گلی اش را برای دومین سال متوالی قطعی کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو