زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

اعلام لیست نهایی خدمت تا پایان هفته

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نظر سنجی اصولگرایان برای انتخاب لیست خدمت در 354 محله پایتخت به اتمام رسیده است.

سرای نور؛مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ۳۵۴ محله شهر تهران، برای نهایی شدن لیست خدمت اصولگرایان، نظر سنجی صورت گرفته است.

وی افزود: این نظر خواهی طی دو روز گذشته در تمامی مناطق شهر تهران انجام شده و نتیجه آن منجر به اعلام نهایی لیست خدمت اصولگرایان خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قرار گرفتن ۶۳ نام در نظر سنجی لیست خدمت اظهارکرد: برای تعیین لیست ۲۱ نفره، ۶۳ نام در لیست نظر سنجی قرار داده شده و ۲۱ عضوی که بیشترین تایید را از شهروندان بگیرند در لیست خدمت اصولگرایان قرار خواهند گرفت.

چمران از نظر سنجی علمی در رابطه با انتخاب لیست اصولگرایان شورای شهر تهران خبرداد و خاطرنشان کرد: علاوه بر نظر سنجی در سطح ۳۵۴ محله شهر تهران، قرار است طی روزهای آینده یک نظر سنجی علمی نیز در خصوص انتخاب اعضای لیست خدمت صورت گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که لیست خدمت اصولگرایان چه زمانی اعلام می‌شود؟، اذعان کرد: پیش بینی می‌شود این لیست تا پایان هفته جاری نهایی و اعلام شود.

چمران با تاکید بر ادامه پیگیری‌ها در رابطه با رد صلاحیت برخی از اعضای شورای فعلی شهر تهران گفت: درخواست ما این است نمایندگان مجلس هر چه سریع تر در رابطه با اعضای رد صلاحیت شده تعیین تکلیف کرده و طبق قانون در این زمینه عمل شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو