زمان انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ -

رئیسی: آیا نفت با فقر سازگاری دارد؟

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفته که خوزستان داری ثروت‌های عظیم مادی و نعمت‌های وسیع خدادای است اما وضعیت کنونی این استان شایسته مردم خوزستان نیست.

سرای نور؛

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی که از ظهرامروز(دوشنبه ۱۸ اردیبهشت) و در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به خوزستان سفر کرده است در مصلی اهواز و در جمع مردم این شهر با تقدیر از استقبال باشکوه مردم خوزستان، اظهار داشت: خوزستان مردان و زنان سلحشوری دارد که در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیافتند.

وی با بیان اینکه، خوزستان داری ثروت‌های عظیم مادی و نعمت‌های وسیع خدادای است اما وضعیت کنونی این استان که می توان این استان را به دلایل ذخایر ثروتمندترین نقطه ایران دانست، شایسته مردم خوزستان نیست، تصریح کرد: در خوزستان منابع عظیم زیرزمینی و منابع سرشار آب و زمینه‌های توسعه کار و کشاورزی را داریم؛ صنایع استراتژیک و دسترسی این استان به آب‌های خلیج‌فارس شرایط خوزستان را خاص کرده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خوزستان را قطب کشاورزی، صنایع و یکی از قطب‌های اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد: سوال این است آیا خوزستان با چنین ظرفیت و منابعی باید چنین شرایطی داشته باشد؛ آیا نفت با فقر سازگاری دارد؟ آیا شرایط آب‌و‌هوایی در خوزستان با وضع ریزگردهای که زندگی مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و آیا ادامه این وضعیت شایسته مردم خوزستان است؟

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ اردیبهشت, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو