زمان انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ -

۳ بازیکن آزاد تراکتورسازی چه کسانی هستند؟

بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی بعد از پایان نقل و انتقالات می تواند 3 بازیکن آزاد جذب کند.

سرای نور؛باشگاه تراکتورسازی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال از جذب بازیکن جدید در نقل و انتقالات تابستانی محروم است و به همین خاطر اولویت باشگاه حفظ نفرات کنونی و استفاده از جوانان در لیگ هفدهم خواهد بود. البته با اعلام سازمان لیگ، تراکتوری ها می توانند بعد از پایان مهلت قانونی نقل و انتقالات که پنجره نقل و انتقالاتی شان باز می شود، ۳ بازیکن آزاد را جذب کنند و با آنها قرارداد ببندند. از این رو مسئولان تراکتورسازی نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین استفاده از این ۳ سهمیه داشته باشند.
بر این اساس اولویت تراکتورسازی برای استفاده از دو سهمیه آزاد امید عالیشاه و احمد نوراللهی است. این دو بازیکن که سرباز تراکتورسازی هستند، به خاطر محرومیت باشگاه نمی توانند برای این تیم به میدان بروند و تراکتوری ها قصد دارند آنها را به عنوان سهمیه های آزاد به خدمت بگیرند. از طرف دیگر این دو بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارند و تنها در صورت فسخ قراردادشان با این تیم تهرانی می توانند با تراکتورسازی به عنوان بازیکن آزاد قرارداد ببندند.
موضوع محمدرضا اخباری نیز در پر کردن این ۳ سهمیه تاثیر دارد؛ بی تردید اگر تراکتوری ها موفق نشوند رضایتنامه اخباری را از باشگاه سایپا بگیرند، یکی از سهمیه های آزاد خود را با یک دروازه بان جدید پر خواهند کرد تا در لیگ هفدهم به مشکل از این بابت برنخورند. مساله سینا عشوری هم حالا ابهام هایی را در خود جای داده است. اگر سازمان لیگ اجازه ندهد عشوری به خاطر محرومیت فیفا از ابتدای فصل در لیست تراکتورسازی قرار بگیرد، او احتمالا به عنوان یکی از سهمیه های آزاد تیم به تراکتورسازی می پیوندد.
مساله مهم این است که تا زمان مشخص شدن وضعیت این بازیکنان فعلا باشگاه تراکتورسازی برای جذب نفرات آزاد خود اقدامی انجام نخواهد داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو