زمان انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ -

روایت تلخ و تکان دهنده کویرگردی چهار جوان پرهیجان در «ماه عسل»

احسان علیخانی در شب دوم «ماه عسل» خود داستان تلخ و تکان دهنده چهار جوان که منجر به مرگ دو نفر از آنها شد را روایت کرد.

سرای نور؛شب دوم «ماه عسل» یکشنبه شب با قصه‌ای متفاوت روبرو بود. احسان علیخانی تهیه‌کننده و مجری این برنامه در اولین گام قصه‌های اصلی‌اش میزبان دو جوان بود که در ابتدا از خاطرات پرهیجان سفرهای متعددشان به نقطه‌های بکر و عجیب ایران گفتند و در پرده دوم اما آنها که به قول خودشان عاشق آدرنالین بودند گفتند که در طی یکی ازسفرهایشان با فاجعه روبرو می‌شوند.

دانیال و سامان در پاسخ به سؤال های احسان علیخانی از آخرین سفرشان به کویر و ماجرای پر افت و خیز کویرگردی‌شان گفتند و روایت تلخ سفری که از یک مسیر اشتباه به مرگ دو دوستشان در جریان این ماجراجویی مخاطره آمیز منجر شد داستان تأمل برانگیز دو میهمان اول قاب «ماه عسل» در روز دوم ماه مبارک رمضان بود. این دو نفر غرورِ بیجا را دلیل این اتفاق بد دانستند و به روزهایی اشاره کردند که هر حرفی می‌زدند باید انجام می‌شد و اگر اراده می‌کردند که جایی بروند باید می‌رفتند.

غذا نداشتیم و خمیر دندون می‌خوردیم!!

دانیال و سامان روبروی احسان علیخانی و مخاطبان «ماه عسل» قصه گیر کردنشان در دریاچه نمک قم را در پنج شبانه روز روایت کردند و این طور گفتند که در آن چند روز با مرگ دست و پنجه نرم کردند و حتی در بخشی از این گفتگو دانیال با این اشاره تلخ گفت: “وقتی توی دریاچه نمک گیر کردیم تشنگی مارو به جایی رسوند که مجبور شدیم آب رادیاتور ماشین بخوریم و حتی ادرارمان را گوشه ماشین نگه داشتیم شاید که برای رفع تشنگی به آن هم نیاز شود و خوردنی ما هم شده بود خمیردندان!”

کاش خانواده مازیار و رامین حلالمان کنند

سامان نیز در پاسخ به احسان علیخانی که پرسید اگر زمان دوباره به عقب برگردد باز به آن سفر کویر گردی می‌روید گفت: هرگز! ما از غرورمان ضربه خوردیم و از دست دادن مازیار و رامین طی آن سَفَر بدترین خاطره عمر ماست. دانیال نیز در پایان از خانواده مازیار و رامین خواست که حلالشان کند.

یادی از عارف لرستانی در ماه عسل

اما یکی از بخش‌های دیدنی برنامه آیتمی بود که از مرحوم عارف لرستانی پخش شد. این هنرمند درباره «ماه عسل» سال گذشته و پیش از مرگش این طور اظهارنظر کرده بود: “شما بسیار برنامه جذابی دارید کسانی را به ما معرفی می‌کند که قهرمانانِ بی مدال  هستن و آدمهای عاشق…”

پس از آن احسان علیخانی با یادی از این بازیگر گفت: روحش شاد عارف عزیز که سال گذشته این ویدیو ارسال کرده بود و خیلی ناگهانی از بین ما رفت. همین طور یک تهیه کننده بسیار عزیز و دوست داشتنی که روز گذشته فوت شدند؛ جنابِ اقای آخوندی که خود من و خیلی رفقا مدیونش هستیم. ایشان تهیه کننده «روز سوم» و برنامه «صندلی داغ» و خیلی از فیلم‌های خوب بودند و خواهش می‌کنم در این لحظات ناب و قیمتی از خدا بخواهیم که روحشان در آرامش باشد.

پیدا کردن قهرمانِ قصه کویرگردی

در پایان قصه روز دوم اما معدنچی که در آخرین نفس‌های دانیال و سامان آنها را نجات داده بود به قصه پیوست و داستان پیدا کردن این دو نفر را تعریف و روایت را کامل کرد.

«ماه عسل» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی هرشب حوالی ساعت ١٩ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو