زمان انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ -

فرمانده سپاه ناحیه نور :

سردارغلامرضا بابایی ، نماد مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی ست

به مناسبت سوم خرداد سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی شهرستان نور با حضور ائمه جمعه نور و بخش چمستان، معاون فرماندار نور ، سردار غلامرضا بابایی ، بخشداران ، روسای دستگاههای امنیتی، قضایی و اجرایی و نیز خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران در سپاه ناحیه نور برگزار شد .

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ در این مراسم محمودی، فرمانده سپاه ناحیه نور طی سخنان کوتاهی  اظهار کرد : هیچ یک از ما ، روز به یادماندنی  آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت ، ایثار و پیروزی را از یاد نخواهیم برد چرا که  خرمشهر برای ما  ایرانیان  الگو و اسوه مقاومت  بوده  و ما همیشه باید در مواجهه با دشمن  خرمشهر را سرلوحه  مقاومت خود قرار دهیم .
وی سردار جانباز غلامرضا بابایی را نماد مقاومت و پیروزی  خواند و افزود : در طول انقلاب هر کجا مقاومت و از خودگذشتگی از خود نشان دادیم  پیروزی در پی داشت

در ادامه  حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند ، امام  جمعه نور ضمن گرامیداشت سوم خرداد و حماسه حضور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت  گفت : مردم مانند همیشه  حماسه ای بزرگ و بیادماندنی خلق کردند  و قدرت سیاسی را به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد : با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای جهانیان فهمیدند  که نمی توانند  با سیاست های خود  ، مردم کشور ما را متفرق کنند و با شبکه های ماهواره ای و اینترنتی و فضای مجازی رشته اتحاد مردم را از هم بگسلند .
امام جمعه نور در بخش دیگری از سخنانش افزود: افتخار مردم شهرستان نور است که  سردارانی همچون سردار غلامرضا بابایی و  شهیدانی همچون شهید زالپولی  و شهید علی جمشیدی ، شهید مدافع حرم ، از این دیار برخاسته اند و معنی ایثار و ازخودگذشتگی را به ما آموختند.
حجت الاسلام امیری ارجمند تصریح کرد : همانطور که رئیس جمهورکشورمان گفتند ما  از ادامه ساخت  موشک و توانمندی هایمان دست برنمی داریم  و برای صیانت از مملکت مان بر ساخت موشک و پدافند خود می افزاییم.
وی افزود : ما نیازی به  قدرت هسته ای نداریم  ولی در مواقع ضرورت  از توانمندی ها و ظرفیت های خود استفاده خواهیم کرد  .
این مقام مسئول  خاطرنشان کرد : کشور ما امروز با  توان  سیاسی، نظامی ، علمی و فرهنگی خود ، از ولایت و رهبری دست نمی کشد وهمیشه  لبیک گوی فرمان رهبری و خون شهدا می مانند.

زمان انتشار: ۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو