زمان انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ -

بادامکی: قرار نیست هر سال بخت با ما یار باشد

کاپیتان سیاه جامگان یکی از خوب‌های این تیم در فصل شانزدهم بود که با استفاده از تجربه بالا و آمادگی جسمانی‌اش کمک زیادی به بقای تیمش داشت.

سرای نور؛

البته او در آخرین بازی با مصدومیت شدید از ناحیه آرنج دست مواجه شد. حسین بادامکی معتقد است که مشکلات مالی، تغییرات کادر فنی و جابه‌­جایی­‌های زیاد بازیکنان و البته حمایت نشدن باعث شد تا سرنوشت این تیم برای بقا به روز آخر کشیده شود. او مدعی است که فصل پیش رو به مراتب سخت‌تر از فصل گذشته خواهد بود و نباید زمان را از دست داد چرا که این روزها بیشتر تیم‌ها مشغول جذب بازیکن و تقویت خود هستند تا در لیگ هفدهم حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

سیاه جامگان دو فصل تقریبا تکراری را پشت سر گذاشت و در روز پایانی مسابقات و به لطف شکست صبا در قم و پیروزی خودش مقابل پرسپولیس در لیگ ماند. چرا کارتیم تان به هفته آخر کشیده شد؟
ما از روز اول مشکلات زیادی داشتیم و حواشی بسیاری که همه فوتبالی‌ها داستانش را می‌دانند از یک طرف و حمایت نشدن‌ها، تغییرات زیاد کادر فنی، جابه‌­جایی‌های بازیکنان و مسائل مالی باعث شد تا نتوانیم آنطور که باید و شاید نتیجه بگیریم. بسیاری از بازیکنان هم در نیم فصل از تیم رفتند اما خدا کمک کرد که تیم در لیگ ماند.
در آخرین بازی از ناحیه دست هم مصدوم شدی؟
بله. آرنج دستم آسیب دید که پس از چند روز آتل ‌بندی وضعیتش بهتر است اما هنوز دستم به طور کامل باز نمی‌شود.
حالا که فصل تمام و سیاه جامگان هم مانده اما واقعا فکرش را می‌کردید که بمانید؟
در روز آخر کار دست خودمان نبود و همانطور که گفتید باید پرسپولیس را شکست می‌دادیم و صبای قم هم می‌باخت. خوشبختانه این اتفاق افتاد. البته من یک فصل و نیم برای صبا بازی کردم و واقعا حیف شد که این تیم سقوط کرد.
به نظرت فصل آینده هم همین مشکلات برای سیاه جامگان تکرار می‌شود؟
در حال حاضر از شرایط باشگاه مطلع نیستم. قطعا هر چه هم زمان بگذرد به ضرر تیم خواهد شد. البته مدیران باشگاه قول داده‌اند که وضعیت بهتر شود و مثل فصل گذشته نباشد که اگر همانطور باقی ماند باز هم باید برای فرار از سقوط تلاش کنیم ضمن اینکه هر تیم یکی دو بار شانس می‌آورد و قرار نیست هر سال بخت با ما یار باشد. به اعتقاد من باید همه تلاش کنند تا ثمره‌اش را در پایان فصل ببینند.
از جام حذفی هم ظاهرا به خاطر مشکلات مالی کنار کشیدید در حالی که می‌توانست به هماهنگ‌تر شدن شما و نفرات جدید کمک کند.
من خودم موافق این مساله نبودم و جام حذفی فرصتی بود تا بچه‌ها شایستگی‌های‌شان را بیشتر نشان دهند و واقعا حیف است که در این جام حاضر نشویم. ضمن اینکه مشکلات مالی هم بی تاثیر نبود.
تیم شما بیشترین گل‌هایش را از عمق دفاعش دریافت کرده است.
تیم ما شرایط خاصی داشت. رضا نورمحمدی پس از چهار بازی جدا شد، محمدرضا خانزاده را در ۶-۵ بازی ابتدای نیم فصل دوم نداشتیم. مجتبی حسینی و عسگری هم مصدوم شدند و محسن آقایی هم در بیشتر بازی‌های مرحله برگشت غایب بود. به همین دلیل ما خیلی تغییرات در خط دفاعی داشتیم و هیچ وقت برای زوج سازی همه بازیکنان را نداشتیم. این اتفاق شاید برای سایر تیم‌ها خیلی کم بیفتد. فکر می‌کنم این همه مصدومیت و نداشتن بازیکن ثابت در قلب دفاع کار را برای هر مربی سخت می‌کند.
تیم شما ۳۵ گل دریافت کرده که ۱۲ گل آن در ۱۵ دقیقه پایانی بود. ضمن اینکه در شروع و پایان هر نیمه هم گل‌های زیادی را خورده است.
فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که تیم ما داشت تا حدودی طبیعی به نظر می‌رسید که در دقایق پایانی گل‌های زیادی را دریافت کند. همین دلهره و ترس از گل خوردن برای تیمی که در انتهای جدول قرار داشت فشار کار را مضاعف می‌کرد. تیم ما در چند بازی ناخودآگاه عقب می‌کشید تا گل نخورد اما شاید تمرکز کافی را نداشتیم.
فصل را با فرهاد کاظمی شروع کردید با خداداد عزیزی ادامه دادید و با میثاقیان هم به پایان رساندید. عملکرد آنها را چطور ارزیابی می‌کنید.
هر سه مربی زحمات زیادی کشیدند. آقا فرهاد کار را آغاز کرد اما وقتی شرایط را برای ادامه فعالیت مساعد ندید از تیم جدا شد و خداداد عزیزی تیمی را تحویل گرفت که شاید خیلی‌ها چنین خطری را نمی‌پذیرفتند اما ایشان این خطر را به جان خرید ولی کار به جایی رسید که مشکلات اجازه ادامه فعالیت را نمی‌داد. آقای میثاقیان هم کاملا با شرایط تیم و فوتبال مشهد آشناست و بچه‌ها هم اکثرا با او کار کرده بودند. از طرفی شرایط باشگاه هم در آن زمان کمی بهتر شد و مدیران باشگاه هم بیشتر تلاش کردند و خدا را شکر نتیجه‌اش را هم دیدیم.
چه انتظاری از مسوولان باشگاه داری؟

ما تمام فکر و ذکرمان این بود که تیم در لیگ بماند الان هم این اتفاق افتاده و به نظرم امروز زمان برنامه‌ریزی برای آینده است. شک نکنید برای فصل آینده تیم‌ها به هم نزدیک‌تر خواهند شد و آن موقع جزییات و اتفاقات لحظه‌ای است که سرنوشت را مشخص می‌کند اما اگر دلمان را خوش کنیم که فصل بعد هم هر طوری شده تیم را نگه می‌داریم به بیراهه رفته‌ایم. انتظار دارم امکانات باشگاه بخصوص از نظر سخت افزاری بهتر و مشکلات مالی کمتر شود. من فصل گذشته شاهد بودم که بازیکنان به دلیل همه مسائل و مشکلاتی که به آن اشاره شد تمرکز لازم را نداشتند طبیعتا این بازیکن نمی‌تواند در زمین کارآیی مفید داشته باشد. از هواداران سیاه‌جامگان هم تشکر می‌کنم که تا لحظه پایانی بازی آخر از تیمشان حمایت کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو