زمان انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ -

برخی از بازیگران برای شهرت حاضرند پول بدهند

بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به در کارهایش اهل رفاقت نبوده است، گفت: برخی از بازیگران برای شهرت حاضرند پول بدهند.

سرای نور؛ مینا نوروزی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت: تاکنونپیشنهادی برای بازی در شبکه نمایش خانگی نداشته‌ام، اما اگر پیشنهاد خوبی در این شبکه داشته باشم، علاقمند به حضور در این زمینه هم هستم.

وی ادامه داد: با وجود نداشتن تجربه از بازی در شبکه نمایش خانگی، اما فکر می‌کنم این شبکه از لحاظ مالی شرایط بهتری نسبت به رسانه‌های دیگر دارد چرا که در این شبکه، در بیشتر موارد تهیه کننده‌ها و سرمایه‌گذار‌های خصوصی فعالیت می‌کنند.

بازیگر سریال ” دنیای شیرین دریا” تصریح کرد: تاکنون در شبکه نمایش خانگی سریال‌های موفقی مانند “شهرزاد”تولید شده به گونه‌ای که این اثر مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کرد.

وی اظهار کرد:  شاید یکی از دلایل کم کاری هنرمندان قدیمی این باشد که چهره‌های جدید برای مخاطبان جالب‌تر  هستند و شاید ما خوب نبوده‌ایم یا کم لطفی دوستان است و اینکه خیلی از افراد ما را به یاد نمی‌آورند.

نوروزی توضیح داد: من آدمی هستم که در کارهایم اهل رفاقت نبوده‌ام و جدا از اینکه نقش و چگونه اجرا کردن آن برایم اهمیت داشته، با خودخواهی اعلام می‌کنم که من با اخلاق هستم و همه را دوست دارم، اما اینکه چرا کم‌کاری برایم اتفاق افتاده را متوجه نمی‌شوم و اینکه چرا گاهی وقت‌ها، انسان‌ها در ذهن افرادی که باید بمانند، نمی‌مانند در  صورتی که مردم خیلی به ما لطف دارند و ما هم ارتباط خوبی با مخاطبانمان داریم.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد ممکن است بازیگرهای جوان برای کسب شهرت حتی حاضر به پرداخت مبالغی باشند تا در یک اثر به ایفای نقش بپردازند و اینکه بسیاری از این چهره‌های جدید ممکن است تخصص کافی را  نداشته باشند و حتی در مواردی، آموزش لازم را هم ندیده باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو