زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ -

زنگنه: کارهای نکرده زیادی در بسکتبال دارم

ملی پوش بسکتبال ایران که این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند از این روزهای خود می گوید.

سرای نور؛آرمان زنگنه از بازیکنان ملی پوش وجوان بسکتبال ایران، که چندی است با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی دست و پنجه نرم می کند در گفتگویی پاسخگوی برخی سوالات خبرنگارورزش سه بود.
* ازمصدومیتت برای ما توضیح بده؟
مصدویتم پارگى رباط صلیبى به طورکامل پارگى مینیسک، سه ماه ونیم هم هست که از عملم می گذرد.

 

*شرایط درمانت درچه مرحله ای است؟
بعد ازجراحى بلافاصله فیزیوتراپى و بازتوانى روشروع کردم، اول زیرنظردکترنوروزى بعد هم زیرنظر دکتر فرهادى فیزیوتراپى و بازتوانى را آغاز کردم. الان حدود یک ماه می شود که با اجازه دکتر کیهانى و تحت نظر دکتر فرهادى کار با وزنه را هم شروع کردم. الان بسکتبال را به صورت سبک در حد شوت و بال هندلینگ انجام می دهم. انشاالله تایک ماه آینده دویدن روشروع میکنم.

 

*چه کسانی در دوران مصدومیتت بیشترسراغت را میگرفتند؟
در مورد افرادى که دراین مدت سراغ من رو گرفتند، آقایان هاشمى، شاهین طبع، کوهیان، سامری، دیانت، حامد حدادی، صمدنیکخواه بهرامی، سعیدداورپناه، محمدجمشیدی، فرید اصلانی، این اواخر هم اقاى حاتمى، افرادی بودند که دراین مدت با من در ارتباط بودند.

 

*اردوتیم ملی قرار است روزجمعه برگزار شود، از اینکه نمی توانی در اردو شرکت کنی چه حسی داری؟
١٠٠٪‏ طبیعى است که در این مقطع دعوت نشوم و نباشم. اما سال گذشته در اردوهاى ملى بود که دچارآسیب دیدگی شدم. ولى امیدوارم کسى که لباس تیم ملى رو می پوشد استحقاق پوشیدن و قدر و منزلت پوشیدن لباس تیم ملى را داشته باشد.

 

*به نظرت سرمربی تیمی ملی ایرانی باشد بهتراست یا خارجی؟
ایرانى یا خارجى بودن ملاک نیست، ملاک انتخاب شایستگى فنى واینکه کسى باشد که بتواند بسکتبال ایران رو به جایگاه اصلى و واقعى خودش برساند.

 

*چه انگیره ایی برای برگشت دوباره به لیگ داری؟
حتما انگیزه زیادى دارم ولی دفعه اولى نیست که اسیب میبینم، تمام تلاشم خود را می کنم که با قدرت برگردم. هنوزکارهاى ناتمام زیادى در بسکتبال دارم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو