زمان انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ -

نفت آبادان به دنبال ستاره مورد نظر سرخابی‌ها

مسئولان تیم صنعت نفت آبادان برای پست مهاجم نوک با رحیم زهیوی و لوسیانو پریرا وارد مذاکره شدند.

سرای نور؛

نفت آبادان با هدایت فراز کمالوند برای لیگ هفدهم قصد دارد تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کند. بر این اساس سرمربی جوان و باتجربه نفتی ها بازیکنان نامداری مانند فرید کریمی، کرار جاسم و مرتضی اسدی را تاکنون جذب کرده است. نفتی ها البته قصد دارند در ادامه نقل و انتقالات نیز چند بازیکن خوب را به خدمت بگیرند تا تیم خود را کامل کنند.
یکی از پست هایی که در نفت آبادان نیاز به جذب بازیکن دارد، مهاجم نوک است. بر اساس اعلام فراز کمالوند باشگاه نفت با رحیم زهیوی و لوسیانو پریرا برای این پست وارد مذاکره شده و منتظر پاسخ این دو بازیکن است.
فراز کمالوند، سرمربی نفت آبادان در این خصوص به “ورزش سه” اظهار داشت: « ما به دنبال جذب یک مهاجم نوک خوب هستیم که لوسیانوپریرا و رحیم زهیوی را زیر نظر گرفته ایم. با توجه به اینکه زهیوی بچه خوزستان است دوست دارم به نفت آبادان بیاید و اگر نه با شیمبا وارد مذاکره می شویم. دوست داریم یکی از این بازیکنان را جذب کنیم و باید ببینیم می توانیم نظر آنها را جلب کنیم یا خیر.»
این در حالی است که رحیم زهیوی مورد نظر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته و بعید به نظر می رسد به نفت آبادان بپیوندد. هرچند که خوزستانی بودن این بازیکن شاید اورا مجاب به حضور در آبادان کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو