زمان انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ -

پاداش یووه، یک چهارم پاداش رئال

21 سال از آخرین قهرمانی یووه در چمپیونزلیگ می‌گذرد و باشگاه تصمیم گرفته برای انگیزه دادن به بازیکنانش، پاداشی را در صورت قهرمانی به آنها بپردازد.

سرای نور؛

یووه در این مدت ۲۱ سال، ۲ بار در فینال شکست خورد و نایب قهرمان شد. آنها امسال با قدرت به فینال رسیده اند و به دنبال کسب قهرمانی هستند، هر چند که رقیب بسیار قدرتمندی پیش رو خواهند داشت.

آندره‌آ آنیلی، ریاست باشگاه یوونتوس تصمیم گرفته تا با در نظر گرفتن پاداش برای شاگردانش، انگیزه آنها را بالا ببرد. در حقیقت آنیلی به تیم اعلام کرده که در صورت قهرمانی آنها در چمپیونزلیگ، هر نفر ۳۵۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد که این رقم، ۵۰ هزار یورو بیشتر از پاداشی است که برای فینال سال ۲۰۱۵ درنظر گرفته شده بود، جایی که یووه ۳-۱ مقابل بارسا شکست خورد و جام را از دست داد.

این در حالیست که رئالی ها در صورت قهرمانی به تمام اعضای تیم و کادرفنی، نفری ۱٫۵ میلیون یورو پرداخت خواهند کرد که در حقیقت بیش از چهار برابر پاداشی است که یووه برای بازیکنانش در نظر گرفته است.

در صورت قهرمانی، آنیلی باید ۹ میلیون یورو را به ۲۶ نفر از اعضای تیمش پرداخت کند که این رقم برای رئال با توجه به تعدد افراد تیم و کادر فنی، ۸۰ میلیون یورو خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو